pondělí 31. srpna 2015

SPOTŘEBOVÁNO za ČERVENEC a SRPEN

Tentokrát tu mám pořádnou nálož spotřebovaných produktů a to za celé dva poslední měsíce. Zase jsem se snažila si trochu v kosmetice pouklidit, ale akorát pak zjišťuji, že tu mám dost nasyslených zásob :-D Chtěla bych někdy začít s čitým listem, od znova a mít v tom lepší pořádek. Ale co, snad někdy až se budu stěhovat.. vem to čert teď vám chci něco povědět o těch mých odpadcích.



Soupis všech zmiňovaných produktů:

Cien - tropical mango
Cien - almond oil
Cien - almond oil and apricot
Adidas - smooth shower milk
Balea - vanilková pěna do koupele (zde)
Playboy - play it sexy
Signal - white system
Aquafresh - highdefinition
Ziaja - petrželkový oční krém
Dr. Poppov - akneroll
Mark and Spencer - lip care
Bioderma - micelární voda sensibio
Ryor - dvoufázový odličovací emulze (zde)
Alverde - vlasová kůra  s citrónem a meruňkou (zde)
Maybelline - dream mat powder
Gabriella Salvete - pudr ...
NYC - smooth skin powder
Balea - antibakteriální gel
Yves Rocher - sos gel na ruce (zde)
Sephora - dvoufázový odličovač očí (zde)
Inglot - báze pod make-up
Nivea - denní krém
Biosil plus
Iseree - maxi pads (zde)
Natuvell - maxi pads
Janssen cosmetics - fluids
Vichy - idealia
Cien - shower peeling
Mixa - body milk
Blistex - lip cream
Havlíkova přírodní apoteka - havlíkův přírodní zázrak
Lactovit - sprchový gel
Biotherm - aquasource cream


Narovinu se přiznám, že Cien sprchové gely/krémy mám teď v oblibě. Jejich vůně, konzistence i pěnivost mě baví a stojí pár korun. Mám je daleko radši než Baleu, která mi za  ty roky svými sprcháči k srdci nepřirostla.
Cien - tropical mango je taková sladká ovocná vůně, jakoby pomerančová.
Cien - almond oil voní už více po nějakých květech, příjemná parfemace která nikoho neurazí.
Cien - almond oil and apricot je hodně podobný prvnímu tropical mangu, je to spíše sladká vůně. Kdybych měla vybrat ten nejlepší respektive ten nejvoňavější tak to bude asi tento poslední almond oil and apricot.


Adidas - smooth shower milk má celkem příjemnou krémovou konzistenci, moc hezky sladce voní, ale ty "micro pearls" jsem ani moc nezaznamenala. Jako jsou tam, ale nic vám to s pokožkou neudělá.
Balea - vanilková pěna do koupele  mi vydržela celkem dlouho. Má takovou tu příjemnější vůni vanilky, která není příliš chemická a udělá docela dost pěny. Bohužel ale vůně na těle cítit vůbec není a ve vaně také moc ne. Takovéhle produkty příliš nevyhledávám, stačí mi dva-tři kusy do roka, ale jednou bych si přála najít něco, co by krásně v té vaně vonělo a člověka to uklidnilo.
Playboy - play it sexy není deodorant, je to prostě jenom parfém ve spreji. Nic to nedělá, jen to chvilku voní, Nechápu jak jsem to dřív mohla používat.


Signal - white system je normální pasta, která podle mě nijak nebělí.
Aquafresh - highdefinition pasta mě naopak mile překvapila, protože její cena je asi okolo 60kč a po prvním použití jsem zaznamenala lehce bělejší odstín zubů. Byla celkem příjemná a někdy bych jí chtěla vyzkoušet znovu.
Ziaja - petrželkový oční krém jsem si koupila jen díky všem těm kladným ohlasům. Zprvu jsem mu tolik nevěřila, protože se nepotýkám s příliš velkými problémy očního okolí, tak nepoznám jak moc dobrý na kruhy pod očima a ostatní neduhy funguje. Ale, po tom co jsem dopoužívala toto balení, jsem zkusila taktéž Ziaju, ale tentokrát Kozí mléko a to mi tolik nevyhovovalo jako ta petrželka. Petrželka má takovou lehkou konzistenci, která je rychle vstřebá a přitom dokáže dobře hydratovat. Nyní používám další balení a jsem spokojená, určitě také vyzkoušejte.
Dr. Poppov - akneroll nemůžu příliš soudit jestli pomáhá, ale zřejmě asi hojí rychleji akné. Nyní se bez něj obejdu, protože používám samotný tea tree oil, ale něco na podobný způsob bych od jiné značky ráda vyzkoušela.
Mark and Spencer - lip care je šílený balzám na rty, který jsem použila asi jen třikrát. Má hutnou konzistenci, nepříjemnou parfemaci a vůbec nehydratuje.


Bioderma - micelární voda sensibio, kdo by ji neznal? Byla to jedna z těch prvních micelárek a je stále skvělá.
Ryor - dvoufázový odličovací emulze je můj top odličovač očí a zatím ho nic nepředčilo. Někdy mě už nebaví zkoušet jiné, protože stejně vím, že se k Ryoru vrátím.
Alverde - vlasová kůra  s citrónem a meruňkou mi vydržela velmi dlouho. Má hodně hutnou konzistenci a tak je trochu obtížné dávkování. Má bílou barvu a voní po meruňkách a citrónu. Vlasy jsou po masce lesklé, jemné a abych pravdu řekla, tak dělá stejný efekt jako maska diamond oil od Redkenu, která je 10x dražší. Znovu si nejspíš tuto masku někdy ještě pořídím, 


Pudr od Maybelline a Gabriella Salvete jsou už celkem starý a vyhodila jsem je proto, že je už nepoužívám. Jediná stálice je u mě NYC smooth skin, který mě jen štve tím, že se vždy ke konci balení rozsype (a navíc je teď nové balení se zmenšeným zrcátkem, které je vážně nepraktické).


Balea - antibakteriální gel stojí sice malý peníz, ale na rukách lepí a to nemám ráda. Znovu si ho rozhodně nekoupím, mám již jiné favority.
Yves Rocher - sos gel na ruce je podle mě jeden z těch lepších gelů které lze u nás koupit, lepší je ale ovšem Hi-Geen a úplnou jedničkou je prostě Bath and body works.
Sephora - dvoufázový odličovač očí se u mě řadí svou účinností někde k průměru. Složky od sebe neoddělují příliš rychle, je neparfemovaný, po řasách klouže a nijak oční okolí nedře. (první Ryordruhý Sephora geltřetí Garnier). Co mi na něm vadí je jeho vyšší cena . V této cenové relaci si totiž můžu vybrat stejně dobré odličovače s větším obsahem.
Inglot - báze pod make-up je skvělá, mám už druhé balení a musím konečně na ní napsat článek.
Nivea - denní krém mi velice vyhovoval, rychle se do pleti vstřebával, dobře hydratoval a pod make-upem necuckovatěl.
Biosil plus je dobrý a levný doplněk pro vaše vlasy i nehty, občas do roka si nějaké balení koupím.
 

Iseree - maxi pads jsou super a kupuji je pořád dokola. I když je pravda, že nedrží tolik dobře při sobě, ale už jsem si na ty velké tampónky zvykla.
Natuvell - maxi pads jsou hodně podobné jako ty Iseree akorát mi přišlo, že se ještě více rozpadávaly. Znovu si je kupovat asi nepotřebuji.
Janssen cosmetics - fluids, dostala jsem v zimě  takový adventní kalendář a v každém okénku byla jedna ampule (asi čtyři druhy), která je určená na jedno použití, ale mě vystačila vždy alespoň na dvě. Ještě teď dopotřebovávám zbytek ampulek a musím říct, že v zimě jsem měla méně sušší pleť něž kdy obvykle a měla jsem s touto značkou dobré zkušenosti.


Vichy - idealia asi ve zkratce řeknu, že mi tahle řada vůbec nevyhovovala. Snažila jsem jí vážně přijít na chuť a zkoušela jsem ji celkem dlouho ze všech vzorečků, ale prostě mi nesedí. Šíleně mi vadí, že obsahuje ty drobné třpytečky a ta parfemace.
Cien - shower peeling byl vážně super! Přesně typ takového peelingu mám ráda, který je mastný a zanechá pokožku i po umytí "mastnější" a hydratovanou. Bohužel není v prodejně dostupný celoročně, ale až ho uvidím, tak si pár balení zas koupím.
Mixa - body milk mě také mile překvapilo. Mám ráda když se mléka rychle vstřebávají a dobře hydratují a tohle je přesně ten případ. V budoucnu bych se rozhodně plnému balení nebránila a dokonce teď už o něm uvažuji.
Blistex - lip cream suché rty docela zachrání, ale pálí a má takovou hutnější lepivou konzistenci,
Havlíkova přírodní apoteka - havlíkův přírodní zázrak bylo úplně něco jiného něž všechny krémy. Hutná konzistence, plno bylinek a musím říct, že se mi produkt líbil a kdyby nestál takové hříšné peníze, tak si ho pořídím.
Lactovit - sprchový gel mi přišel průměrný, blíže se po této značce poohlížet nebudu.
Biotherm - aquasource byl pro mě jeden z nejlepších krémů, které jsem kdy vyzkoušela. Nevím jak to popsat, ale vím, že přes noc s mou pletí dokázal zázraky. Byla tak jemná a hydratovaná, že po něm mé srdce tajně zatoužilo. Mám tu ale v zásobě taktéž jeden aquasource, na který se moc těším, ale tento z modré řady bych také ráda někdy vlastnila. (Přiřazuji si ho na svůj pomyslný wishlist:-D)

Omlouvám se za dlouhý článek a zároveň děkuji za přečtění, ale bylo potřeba se všech těch věcí zbavit a napsat o nich něco :-) Přeji Vám krásný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat