sobota 12. září 2015

WISHLIST na Dny Marianne 2015

Určitě jste už také četli články od svých oblíbených blogerek, které nám doporučují po čem se podívat při Dnech Marianne, a možná už víte co si tím pádem pořídit ba co víc - možná už máte nakoupíno. Co si vzpomínám na loňský rok, tak to bylo v Praze šílené, ale v menších městech by to mohlo být lepší. Jako každého milovníka kosmetiky, mě tento víkend a akce spojené s ním nemůžou nechat chladnou a jelikož chci být řádně připravena, sepsala jsem si malý wishlist. Věcí co bych si přála není moc, ale budu moc ráda když nějakou tu korunu ušetřím.



Make-up forever báze - po bázi od této značky toužím už od první chvíle, co o ní psala Rendy. Jelikož mi teď dělá pleť neplechu a leskne se, snažím se najít jakékoliv produkty které by mi výdrž make-upu prodloužili. Bázi jsem měla ve dvou vzorečcích, zkoušela jsem tu šedou univerzální bázi a černou vyloženě matující a musím říct, že jsem byla z obou dvou nadšená a hrozně moc bych si přála jednu bázi vlastnit (jen mě odrazuje ta vysoká cena).
Sephora taštička - ač se mi to nechce moc přiznávat, tak novou taštičku na make-up do kabelky potřebuji. Většinou jí měním tak každý rok, protože za tu dobu bývá už taková poničená. A nyní je zas ten čas, kdy je třeba trochu nějaké věci obměnit.
Too faced cocoa contour - je prostě kit, který potřebuji. Už při prvním "osahání" bronzerů od Too faced jsem si je zamilovala a takhle poskládaná rádoby paletka je naprosto úžasná. Jen doufám, že ještě budu mít někdy tu čest, na tento produkt narazit a pořídit si ho.
Batiste suchý šampón - chci zkusit už roky! Jen stále nebyla ta správná příležitost, ovšem akce v Douglasu 2+1 zdarma mě celkem nalákala a je na čase si tento suchý šampón pořídit.
Bioderma sébium mýdlo - jelikož mě teď trápí smíšená až mastná pleť rozhodla jsem se změnit svou skincare. Příliš mě neláká zkoušet produkty z drogérie a čekat jestli to funguje nebo ne, proto jsem chtěla vsadit na jistotu a tou je právě Sébium řada od Biodermy. Navíc při dnech Marianne je na Biodermu sleva 25%, což mě přesvědčilo něco z této řady vyzkoušet.
Dermacol 24h control make-up - velice chválený make-up a ten musím prostě zkusit. Znám ho už řadu let, ale nikdy mě nenapadlo ho vyzkoušet. A shodou okolností nutně potřebuji tmavý odstín make-upu protože už doma žádný tak tmavý na moje letní opálení nemám. O víkendu můžeme počítat s -30% slevou na značku Dermacol v jejich obchodech a v drogérii Rossman.
Loreal brow artist - pořádný gel na obočí jsem snad ještě neměla, většinou to všechno fixovalo tak max na 70% (nejlepší čirý gel od Elfu). Obočí mám řídké, celkem rovné ale občas mi někde nějaké chloupky chybí a potřebuji ho vyplnit a tedy i fixovat. Na tento produkt jsem slyšela mnoho chvály, sice stoj asi 200kč, ale zas určitě dlouho vydrží.

A jaké akce a slevy mě zaujaly nejvíce?

Sephora:
- 30% na značku Sephora a 20% na ostatní značky + ke každému nákupu mini řasenka
Douglas:
- 30% na značku Douglas a 20% na ostatní sortiment + mini řasenka a lak na nehty
- Batiste 2+1
- 30% Bourjois
- 50% Toni and Guy
Drogérie:
- DM při nákupu nad 300kč taštička zdarma
- 30% sleva na Dermacol v Rossmanu a originálních buticích
Lékárny
- 25% sleva v lékárnách na Biodermu
- 25% na všechny produkty Avené
Fann
- 25% na celý sortiment a 30% na exkluzivní značky  + dárek Fann care
Marionnaud:
- 25% na celý sortiment + balzám na rty Marionnaud
Yve Rocher:
- 40% na jeden kosmetický výrobek
Teta:
- 50% na Dove
- 50% na Toni and Guy





Žádné komentáře:

Okomentovat