sobota 12. září 2015

WORLD OF BEAUTY & SPA 2015

Na veletrhu kosmetiky jsem byla naposled snad na Interbeauty a to asi před rokem a půl a tak jsem si řekla, že na nějaký další si určitě zasloužím jet. Poté už jsem se jen rozhodovala zda jet na Interbeuty nebo na World of beauty and spa, world of beauty to vyhrálo, protože zde vystatovali lepší značky. Bez dalšího okecávání o tom, jak tam bylo šíleně moc lidí, Vám raději ukážu co jsem si pořídila.


Už při vchodu jste dostali zdarma čistící vlhčené tampónky od české značky Linteo. Dárek vskutku milý, ale odličovat si s nimi make-up není příliš příjemné - ovšem využití pro ně najdu.


Už při vchodu jsem myslela jen na jedinou značku a jediný produkt který chci "ulovit" a tím byl brow color od Milani. Zprvu jsem se rozmýšlela, zda do něj jít nebo ne, ale nakonec když jsem si ho kupovala mi slečna pověděla, že byl poslední a já tak věděla, že jsem se rozhodla správně.


Ano, ano, zase mluvím o tom (pro mě) nejlepším odličovači očí. Když jsem viděla velké 300ml balení (které bohužel nikde jinde než na veletrhu prý nejde koupit) tak jsem ho musela vzít.


Značku Jordana jsem ještě nezkoušela, ale tužky za 20kč/kus jsem vzala pro kamarádku a mamku. A tuhle řasenku Best lash extreme znám od mé oblíbené Lauren Curtis, která s ní dokáže vykouzlit neuvěřitelné řasy.


Své tetě manikérce jsem koupila několik nálepek na nehty a sobě pak oční stín od make-up Revolution london v odstínu Mocha Love. Kdysi o tomto stínu mluvila Lu, že ho používá jako konturovací pudr/bronzer a já prostě věděla, že ho musím mít. A prosím, za směšnou cenu 40kč jsem ho tam nemohla nechat,


Myslím si, že jsem nakonec dobře pořídila. Brzy se tu objeví podobný článek, s nakoupenými produkty za dny Marianne. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat