středa 8. října 2014

Levný bronzer z drogérie od Rimmelu

Letos jsem se opravdu zamilovala do konturování. Rozjasňovače a bronzery, to je v dekorativní kosmetice moje nová láska. Ovšem není jednoduché najít produkty, které by byly vaší pleti přesně souzeny. Sama jsem se už přesvědčila o tom, že v drogérii se některé věci kupovat nedají a u bronzerů a rozjasňovačů to platí nejvíce. Ale nebyla bych to já, abych přeci jen ten nějaký bronzer z drogérie vyzkoušet nechtěla..



Tyto bronzery od Rimmelu jsou k dostání snad několik let, alespoň podle mého pocitu. Já jsem si ho pořídila letos v létě a byla jsem zvědavá jaký bude, protože z testerů se toho moc poznat nedá. Za prvé mě naštval výběr bronzerů, protože v DM byly naprosto všechny (všechny 4 dohromady) zničené a osahané. Pak jsem zkoumala rozdíly mezi odstínem 021 sun light a 022 sun bronze. Odstín 021 mi připadal tmavší, i když by asi neměl být tmavší ale vypadal tak a proto jsem si ho vzala.


Balení mi po praktické stránce nevyhovuje. Sundavací víčko je prostě nepraktické a chybí mi zde zrcátko. Obal je z plastu, takže nic těžkého. Vím, že kdybych s ním někde cestovala nebo měla bronzer v taštičce tak je hned nápis ošoupaný, protože to tak vždy bylo s Stay Matte a tohle je stejný případ. Měl by být voděodolný a má spf 15, jsou to pro mě naprosto zbytečné věci, které neberu vůbec v potaz. Spf na pudru, který si dám jen pod lícní kosti mě nezajímá a ta "voděodolnost" je podle mého k ničemu.


Bronzer je celkem pevně lisovaný a přijde mi, že ani tolik nepráší. Obsahuje drobný shimmer a barvou je docela do oranžova. To všechno by mi nevadilo, ale to, že je málo pigmentovaný mě štve. Tento bronzer na mě není prostě vůbec vidět a to se ho snažím aplikovat dost. Navíc jsem teď už celkem vybledlá a mé opálení je dávno pryč, ale i tak je na mě málo pigmentovaný a slabý. Vrstvit se tedy moc nedá.

Rimmel - natural bronzer (021), Catrice - matt bronzing powder (030), Benefit - hoola

Rimmel jsem chtěla srovnat s jinými bronzery, které vlastním. Jak vidíte, matt bronzing powder od Catrice je pěkně pigmentovaný, ale je zas hodně do oranžova. Hoola je přesně to, co od bronzeru požaduji. Má hezkou barvu do hněda a je perfektní, jen je škoda že je dražší a trošku práší. Rimmel snad ani nemusím srovnávat, protože je snad jasné, jaká je to slabota.

Když to tedy shrnu, je to tedy pěkný krok vedle a akorát mě to přesvědčilo v tom, že v drogérii se moc dobrý bronzer sehnat nedá. Rimmel je pro mě nedostatečně pigmentovaný a navíc má špatné a nepraktické balení. Ani za jeho nízkou cenu tohle vážně nestojí.  Má 14g a cena je 129kč. Když už bronzer z drogérie a měl by být matný, tak zkuste matt bronzing powder od Catrice.

Používáte bronzery? A máte nějaký osvědčený?

Žádné komentáře:

Okomentovat