úterý 18. února 2014

Jak opravit rozbitý pudr?

Vždy když se mi rozbil pudr tak jsem zatla zuby a pudr používala dál, i když byl na malé částečky. Stalo se mi to snad u  každého pudru, kterého bylo už málo a štětcem jsem už brousila o dno. Proto bych Vám chtěla dát takovou radu/tip jak si pudr můžete spravit doma sami a snadno. Článků i videí je na toto téma opravdu hrozně moc, takže si to můžete  vygooglit a najdete tam různé způsoby. Tento který Vám ukážu já, mi připadá nejjednodušší.

Tři nejdůležitější věci které budete potřebovat:
- líh (nebo postačí i vodka či slivovice díky vysokému obsahu alkoholu)
- rozbitý pudr, tvářenku nebo stíny
- něco čím pudr rozdrtíte a uhladíte, nejlepším pomocníkem je zde lžička



Pro tento pokus jsem použila můj oblíbený NYC smooth skin pudr.


1. Prvním krokem je rozdrtit velké rozbité kusy na jemný prášek, aby se pak části pudru mohly lépe spojit. Já na to použila druhý konec malé lžičky.


2. Když už máme pudr rozdrcený tak ho rozprostřeme po celé kokové části.


3. No a teď přichází na řadu hlavní hrdina, a to líh (nebo slivovice, vodka). Lepší je si vzít nějaké kapátko nebo si ho opatrně nalít na lžičku a poté na pudr. Hlavně ho tam nedejte moc, aby jste z pudru neměli jen obarvenou vodu. Čím víc ho tam dáte, tím déle pudr schne.


4. Po nalití líhu pudr promícháme, aby byl celý mokrý.


5. Po zamíchání pudr uhladíme lžičkou aby měl hladký povrch. Pokud jste kreativní tak si pomocí špendílku můžete do pudru vrýt nějaké vzory, text a tak podobně (také jsem to už zkoušela a vypadá to moc zajímavě).


6. Nakonec necháme pudr uschnout (respektive počkáme až se líh/vodka/slivovice z pudru vypaří). Může to trvat cca 5hodin, ale nejlépe uděláte když ho necháte doschnout přes noc a druhý den už budete moct pudr klasicky nanášet :-)


Pokud jste to zkoušeli, tak doufám že se Vám to povedlo a přeju Vám krásný den.
PS: pokud jste si všimly, musela jsem na každé své nové fotky udělat logo, protože jsem měla aférku s tím že mi jedna slečna kradla mé články.. tak doufám že už se to nestane a bude to v pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat