sobota 15. února 2014

INGLOT - tužka na obočí Full Metal

Když se mluví o kosmetice Inglot, tak je to pro mně opravdu srdcová záležitost. Doma mám od této značky různé produkty od pudrů, stínů až po rtěnky a právě i tuhle pomůcku na obočí. Úprava obočí (tady) je pro mně už každodenní nutností, a proto ráda zkouším jiné a jiné věci čím bych si tu úpravu usnadnila a aby byl zároveň efekt obočí přirozený. Při mé poslední návštěvě Inglotu se mnou odešla právě i tato tužka o které bych Vám dnes chtěla něco říct.


Už od první chvíle co jsem tužku zahlédla, tak jsem věděla že je to láska na první pohled. To balení je naprosto úžasné, kokový design působí elegantně a celkově musím říct že tohle je ta nejhezčí tužka jak na oči, tak i na obočí kterou jsem kdy viděla. Tužka je vysouvací a na druhém konci je kartáček s kterým si obočí můžete upravit. Součástí balení je i ořezávátko, které se mi moc hodí i na jiné. Tužka na obočí od Essence byla mým prvním krokem k úpravě obočí, ale po nějaké době jsem nebyla spokojená s tím, jak se tužka během dne rozmazávala a to jak pak obočí vypadalo nepřirozeně a proto jsem pak tužky přestala používat a doufala jsem, že tahle bude naprostý top.


Tužku mám v odstínu 512 což je taková hnědo šedá barvička, která absolutně neobsahuje teplé odstíny.  Už při výběru jsem si říkala že není tolik pigmentovaná jak bych asi chtěla ale nakonec jsem se rozhodla ji i tak vyzkoušet. Při prvním vyzkoušení jsem se divila že tužka nechce moc malovat, myslela jsem si že je to tím že je nová a že na ní musím trochu přitlačit, ale i tak měla stále nízkou intenzitu. Obočí lehce obarví , zafixuje a vypadá přirozeně, ale pro mně to nebyl efekt u kterého bych byla spokojená protože jsem to obočí neměla skoro v jiném stavu než před použitím tužky. Tak jsem zkusila dát na obočí jakoby další vrstvu, ale to mělo výsledný efekt takový, že jsem měla obočí celé slepené, jakoby celé mokré a vypadalo to naprosto příšerně. Tužce jsem dávala několik šancí, ale dopadlo to tak že asi nikdy nebudeme úplné kamarádky.


Nyní ji používám jako vosk, tedy před použitím stínů na obočí, stíny tak lépe přilnou a drží celý den. Obočí zafixuje velmi dobře, ale na nějaké větší zvýraznění to tedy není. Abych to shrnula tak jsem z tohoto produktu celkem zklamaná, protože se bez něj v pohodě obejdu. No, hold láska na první pohled nebyla nakonec láskou a naopak zklamáním. Cena tužky je okolo 320kč.

Používáte tužky na úpravu obočí, nebo raději stíny?

Žádné komentáře:

Okomentovat