středa 19. února 2014

WISHLIST - Únor 2014

Nevím jestli Váš tímhle typem článku potěším nebo ne, ale už delší dobu jsem ho chtěla udělat. Mně osobně vždycky baví číst co si kdo chce koupit a tak podobně, no znáte to.. náš Český národ je už takový že rád nakukuje do soukromí ostatních. Sama si takovýhle wishlist dělám už dlouho protože mi pomáhá si zorganizovat finance, to co vlastně chci a potřebuju atd., tak mě napadlo se o něj s Vámi podělit. Tentokrát to bude co bych si chtěla koupit za tento měsíc, ale celoroční nebo letní (na dovolenou) mám také, tak kdyby Vás něco zajímalo tak klidně napište.


1. NYC - Bronzing Face Powder, slyšela jsem na něj celkem kladné recenze a hlavně žádný samostatný bronzer nemám. Navíc teď v Rossmann drogérii probíhá 25% sleva na veškeré produkty, takže doufám že si pro něj stihnu zajít.

2. INGLOT - podkladová báze, hlavním důvodem proč si ji chci koupit, je to že mi došla už Satin Base od Dermacolu (tady) . Teď probíhají akce v Sephoře a mají tam právě i tu svou bázi 15ml tak vyšlo asi na 250kč, slyšela jsem že je stejná jako Satin Base ale přesto jsem neměla nějak chuť si jí koupit. Proto chci vyzkoušet tuhle od Inglotu ale nevím jestli v 30ml verzi, ale nejspíš jo protože vyjde cenově výhodněji.

3. INGLOT - tekuté oční linky, asi jste si podle obrázků všimli že hodlám navštívit Inglot prodejnu :-D Nevím proč, ale už mně nějak mé každodenní klasické líčení začíná nudit, a tak bych si to chtěla zpestřit nějakými stříbrnými linkami nebo podobnou bláznovinou.. 

4. INGLOT - AMC krémový make-up, je pro mně nutnou koupí a vlastně i důvod proč do Inglotu pojedu. Asi před týdnem mi došel můj oblíbený L'oreal True Match (psala jsem o něm tady), a nutně potřebuji náhradu. Tak jsem bezstarostně naklusala do drogérie s tím že si vyberu nový. L'oreal má teď akci make-up+pudr za 379kč, tak si říkám supr! Zkouším testry a naprosto se zhrozím.. nejsvětlejší odstín a vypadá skoro jak na léto. Poté jsem zkoušela nový Fit Me od Maybelline ale tam byl ten stejný problém. Takže jsem to nakonec vzdala a řekla si že nejlepší výběr odstínů mají v Inglotu, že tam mně nezklamou. Takže o víkendu se tam stavím, a doufám že pořídím dobře :-) 

5. INGLOT - freedom system na obočí, tohle už není takovou nutností ale spíš pokušením, které mně láká už delší dobu. Musím zaťukat, že jako zázrakem mi sedí odstín stínů co dělá Essence ve svém setu na obočí (tady), ale stejně mám chuť zkoušet nové a nové věci protože úprava obočí je u mně na prvním místě. Nedávno dělala Černá Moora na tento stín a vosk recenzi, která dopadla taky velmi kladně a ještě mně to utvrzelo v tom že jednoho dne tahle paletka bude moje.

6. L'oreal - Magic Nude Liquid Powder, bych chtěla vyzkoušet už delší dobu ale trochu mně odradil názor Rendy (Ordinary life) a Lucky (GetTheLouk). Kritiku jsem slyšela hlavně na výdrž, což je pro mně to nejdůležitější u make-upů. Pokud bude za rozumnou cenu a dostanu se třeba do Německa tak bych ho ráda zkusila.

7. L'oreal - Sublime Soft, ano jsem pozadu oproti celému světu a stále jsem ji nevyzkoušela :-D Snažím se poslední dobou prostě spotřebovávat, a až pak kupovat nové věci protože toho mám doma celkem dost. Takže teď jsem spotřebovala Biodermu Sensibio H2O, a přemýšlím buďto nad touto Sublime Soft nebo nad tou novou micelární vodou od Garnieru. Údajně by tyto produkty měly být stejné protože je vlastní jedna firma. Také jsem už zaznamenala pár kladných prvotních dojmů, takže uvidíme časem.

Tak pro dnešek je to vše a doufám že se Vám článek na nové téma líbil. Mějte se krásně a hodně štěstí pro tento týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat