úterý 11. února 2014

Mé oblíbené make-upy ZIMA 2013

Jsem toho názoru že je lepší mít šatník make-upů, tím chci říct že je dobré mít jiné na zimu a jiné na léto, a také mít pár odlišných odstínů. Určitě se Vám už někdy stalo že jste si vybrali buď špatný odstín nebo se ze se Vám změnil, já takovéhle problémy řeším tak že si ke svému aktuálnímu odstínu vždy pomůžu jiným make-upem. Mít nějaký tmavý a naopak i jeden hodně světlý má právě tu výhodu že v zimě s ním můžete zesvětlovat a v létě zase ztmavovat do toho svého ideálního odstínu. Make-upů jsem vyzkoušela celkem hodně, ale poslední dobou se držím těch svých oblíbených.. v tomhle článku se dočtete něco o mých aktuálních pro tohle zimní období.


Zleva: Inglot creme foundation, Bourjois healty mix, Borjois flower perfection, L'oreal true match

Začnu popořadě, tedy krémovým make-upem od Inglotu který používám skoro celoročně. Balení v tubě mi nevadí a naopak na cestování je velmi praktické. Má zvláštní parfemaci ale nedokážu ji popsat. Krytí je hodně lehké střední a vrstvit se moc nedá. Je to jeden z těch přirozenějších make-upů co jsem kdy vyzkoušela. V létě jsem ho používala nejvíce a proto už je také skoro na dně. Pleť hydratuje i bez použití krému, neobsahuje olej. Je poměrně otěruvzdorný ale zase tolik nevydrží, řekla bych že tak 6-7h je ještě v pohodě stavu a pak se začne trochu ztrácet. Mám odstín č. 38 a v brzké době si plánuji pořídit další.

Bourjois healty mix, momentálně ho používám pro doladění odstínu s L'oreal True Match jinak s ním mám také kladné zkušenosti. Podle mého je to jeden z make-upů ve kterém najdete hodně složek pro zlepšení pleti jako například obsahuje aktivní látky z meruňky - projasňuje pleť, melounu - hydratuje pleť, jablka - účinný antioxidant a nakonec zázvor - dodá pleti energii. Má opravdu překrásnou parfemaci, právě takovou ovocnou. Není vůbec hutný, pleť nezatěžuje, příjemně se roztírá a to co mu prostě nikdo neupře je ta hydratace která je tu fakt znát. Krytí je střední, ale na větší pupínky či jiné nedostatky je nutné použít korektor. Jak už jsem zmiňovala výše tu hydrataci tak je zde přímo nutností použít pudr protože pleť se po nanesení hodně leskne. Výdrž jsem v poslední době nijak netestovala ale co si pamatuji tak to bylo dost podobné jako Flower perfection níže takže okolo 7-8mi hodin.


Bourjois flower perfection byl můj první lepší make up z parfumérie, dostala jsem se k němu přes vzoreček který mi moc vyhovoval a proto jsem se nebála do něj investovat. Prodává se s houbičkou ve víčku, kterou nepoužívám protože houbičky celkově nemám v lásce a přijde mi že jimi spotřebuji větší množství make-upu. Má trošku hutnější konzistenci ale roztírá se dobře, krytí bych řekla že je vyšší nebo alespoň na mé poměry. Pro přirozenější efekt je lepší ho víc rozetřít prsty. Pro mou normální pleť vydrží okolo 8mi hodin bez pudrování během dne. Nevýhodou je že se hodně otírá, například když smrkáte do papírového kapesníčku tak musíte počítat s tím že bude trochu oranžový. Také jsem si trochu všimla že vysušuje, mně se to nejvíce dělo na nose. Myslím si že pro mastnou a suchou pleť nebude vhodný. Je to můj oblíbený make-up který se dá používat celoročně, mám ho v odstínu 51, 52, 53 i 54.Výsledný efekt je výborný, pleť je jak bezchybná. Troufám si říct že po tomhle make-upu by se každá cítila jak princezna.

S L'oreal true match mám už také zkušenosti delší dobu, a momentálně ho používám v tomhle období nejvíc. Je hodně tekutý, manipulace s ním je trochu jiná protože se musí pořádně do pleti zapracovat - já ho nejprve rozetřu štětcem 21T od Inglotu a poté ho zapracuji flat top štětcem s Ebay. Tento make-up obsahuje malé třpytečky a toho jsem se dřív opravdu hodně bála, abych pak nezářila a nedělalo to hodně nepřirozený efekt. Nakonec jsem si na ně tak zvykla že mi pak ani nepřijde že je má. Pleť opravdu hezky probudí a kromě Vás je nikdo nevidí. Krytí bych označila za střední přičemž se dá i vrstvit. Výdrží si mně tento make-up získal, na mé normální pleti vydrží v dobrém stavu okolo 8h (ale to je dost individuální). Bohužel výběr odstínů u nás v ČR mi přijde chabý, v zahraničí jich mají víc a také s tímto souvisí můj jediný problém a to že mám odstín D1.W1 (golden ivory) který se u nás nedá sehnat. Nejsvětlejší odstín v ČR je C2 který je šíleně růžový a pak je W3 který  má sice zlutější podtón ale byl by na mě ideální až v létě... nechápu proč se i k nám nedováží ty světlé. Vlastním také tmavé odstíny C3 a C7.

Tak jsem ráda že jsem tenhle dlouho rozepsaný článek dokončila a doufám že se Vám líbil, je to takové zpestření po klasických recenzích. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat