neděle 9. února 2014

Catrice - rozjasňující pudr Prime And Fime

Catrice je pro mně značka, s kterou nemám zas tak velké zkušenosti, ale neustále mně láká ji poznat. Příležitost jsem měla nedávno, když byly v Rossman drogériích slevy právě na tuto značku a zároveň i na Essence. Řekla bych, že Catrice je jedna z těch značek, které moc slevy během roku nemají a když už tak jsou slevené produkty hned pryč. Proto jsem jako maniak byla smutná z každého dne, kdy jsem se do Rossman drogérie nemohla dostat abych si koupila nové produkty po kterých jsem tak toužila :-D. V sobotu ráno jsem brzo vstala, abych mohla být v obchodním centru co nejdřív a mít ty věcičky u sebe, ano stalo se tak a mé srdce zaplesalo. Jedním z drahoušků co jsem si odnesla byl  rozjasňující pudr a o tom Vám dnes něco povím.


Přemýšlela jsem nad tím zda si ho mám koupit nebo ne, protože pudr byl celý poškrábaný a vevnitř už trošku ohmataný, nakonec rozhodl první dojem a je můj. Vzhled balení se mi líbí - černou klasiku mám ráda, s otevíráním a zavíráním taky nemám zatím problém, ale to co mně naprosto rozčílilo je to že nemá zrcátko.. to jsem prostě nepochopila. Po otevření můžete vidět jaký si obrys do kterého by bylo zrcátko jak dělané, ale ne, bohužel zde ho nenajdete. Když se líčím doma tak mi to nijak nevadí, protože mám své velké zrcadlo, ale když si chci například během dne dopřát více zářivé lícní kosti a zdravějšího vzhledu tak musím mít v jedné ruce štětec se zrcátkem a v druhé tuhle potvůrku což není moc pohodlné a akorát si koleduji o to abych pudr rozbila.


Pudr je jemně namletý, nepráší (já používám syntetické štětce a s těmi tedy nepráší, možná to s přírodními bude jinak), má růžový podtón se zlatými třpytkami. Co se týče výdrže tak ta není moc slavná, odhadla bych to na 4-5h ale může se stát že někomu vydrží déle. Rozjasňovač působí velmi jemně, podle mého je vhodný i na denní nošení. Není špatný pro nějaké ty začátky, ale když už mám doma něco lepšího, tak tento nepoužívám.


Pro mě je to jeden z těch lepších rozjasňovačů, které jsem v drogérii sehnala, samozřejmě pak nemůže konkurovat těm z parfumérie. Cena je okolo 90kč, já ho koupila za 30kč takže jsem moc spokojená. Ovšem rovnat se sparkling dust od Inglotu opravdu nemůže.


Máte nějaký rozjasňovač z drogérie? Používáte je každodenně? 

Žádné komentáře:

Okomentovat