pátek 7. února 2014

Flat top štětec z Ebay

Po přečtení slova "Ebay" z nadpisu jste si určitě řekli že to není nic pro Vás protože na tomto serveru neumíte nakupovat, ale nezoufejte protože pokud budete chtít udělám článek speciálně na téma jak nakupovat na Ebay. Dříve jsem se toho hrozně bála protože jsem měla už jednu zkušenost že jsem si objednala dvě dražší věci a pak mi balíček nedorazil. Další zkušeností bylo to že ze dvou věcí mi dorazila jen jedna a tak jsem to s tím nakupováním ze zahraničí radši ukončila. Po dlouhé době jsem našla pár věcí které mně hodně zaujaly a proto jsem to zkusila s Ebayem znovu. Tenhle článek bude o štětci flat top na make-up, který jsem si tedy zakoupila pomocí těchto stránek.


Na Ebay jsem tento štětec našla pod pojmem "stippling brush", dále je také možné ho najít pod slovy "flat top" nebo "kabuki brush". V tomhle odkazu najdete přímo vyhledané štětce, pak už záleží jen na Vás jaký Vám padne do oka a kolik jste ochotní za něj dát peněz. Co se týká dopravy, tak mi štětec přišel asi do 17ti dnů od odeslání platby, což mi přišlo jako jedno z nejrychlejších dodání (co jsem tak vypozorovala tak doba dodání je individuální, někdy jsou to pouhé 3 týdny a někdy až 5 týdnů).


Určitě jste si už na začátku všimli že je to napodobenina Real Techniques, rozdílem je hlavně cena a to že ten můj nemá žádný nápis (některé napodobeniny mají, ale samozřejmě je tam jiný text), dále jsou tu takové věci jako vypadávání štětin, případně křivě zastřižené nebo trčící štětiny, pokud by Vás zajímalo více stačí si to jen vygooglit a najdete mnoho článků na toto téma. Teď už ale k samotnému štětci.. design se mi líbí, tloušťka madla je na mé poměry trochu širší, ale i tak se dobře drží a manipulace je bezproblémová. To co je rozhodně jiné než mají všechny ostatní štětce je to, že tyto a samozřejmě i Real Techniques mají konec madla rovný takže ho můžete i jen tak postavit na stůl (viz. fotka níže). To co určitě všechny zajímá nejvíc je hustota štětin, abych řekla pravdu tak mně se zdá velmi dobrá. Štětin je poměrně dost, určitě existují flat topy které jich mají kvanta že se ani nedají ohnout ale tak na štětec který stál 60kč nemám velké nároky a i tak bych řekla že předčil má očekávání, tedy hustotu bych označila za vyšší střední.


Pokud aplikujete make-up tímto štětcem tak dosáhnete velmi přirozeného looku, pokud máte zrovna nějaké pupínky tak je nutné pak ještě použít korektor protože touto aplikací make-up doslova vyhladíte. Dále stojí za zmínku, že mám pocit že touto první variantou aplikace spotřebujete více make-upu. Tou druhou variantou kterou praktikuji já, je to že nanesete make-up dle vaší libosti (u mně je to pomocí štětce 21T od Inglotu) a poté použiji tento flat top na dokonalé rozmazání a vyhlazení, tohle použití mi nejvíce vyhovuje. Abych řekla pravdu tak jsem štětec začala s radostí používat nedávno, protože dřív jsem to považovala za pro mně nevhodnou aplikaci, ale jak šel čas tak mi přeci jen přirostl k srdci.
Hlavním důvodem této koupě bylo to že jsem chtěla vyzkoušet nějaký flat top a nechtěla jsem hned zprva investovat několik set korun, aniž bych věděla zda ten štětec budu používat a zda mi bude vyhovovat.Tenhle článek není o tom že bych Vám říkala ať si kupujete padělky, ale o tom že i levné věci jsou dobré.

Máte nějaké zkušenosti se štětci z Ebay? Jaký je Váš neoblíbenější štětec? Mějte se krásně a užijte si víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat