úterý 4. února 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Leden 2014

Tenhle článek bude tak ošizený a chabý že se za to až stydím ho vůbec publikovat, ale na druhou stranu bych chtěla tyhle články dělat pravidelně a nevynechávat je. Tak doufám že mi to tentokrát odpustíte :-) a slibuji že v únoru se tu objeví pár zajímavějších věcí protože už jich je hodně na dně, například se tu objeví i známý Bi-oil.


Poslední dobou jsem se hodně zaměřila na kosmetiku kterou mám už delší dobu, například na produkty které jsem používala dřív když jsem měla mastnější a problematičtější pleť. Snažím se je buďto vypotřebovat a nebo když už jsou prošlé tak je rovnou vyhodím protože mít je doma dalších několik měsíců/roků a skladovat je a říkat si "jo to ještě budu používat" už nemá cenu. Ráda neustále přeorganizovávám svou kosmetiku, protože pak už si kupuji jen věci co opravdu potřebuji.


Je to trapné ale sprchové gely tu mám hned tři, prvním je Fa - Nutriskin Acai Berry který jsem si koupila jen protože byl ve slevě ale mile mně překvapil. V poslední době jsem měla takové ty co moc nepění a jsou spíš krémové, ale tenhle mně zas navrátil do té pěnové klasiky a tím chci říct že dobře pění a byla jsem tím až překvapená. Jak už si můžete všimnout na obalu vůně je inspirovaná plodem Acai Berry, když jsem se na to poprvé podívala tak jsem si vzpomněla různé hubnoucí přípravky či prášky které jsou právě z těchto plodů. Že by se po tomhle sprchovém gelu i hublo? Haha, kéž by už něco takového vymysleli :-) Vůně je sladká a připomíná mi černý rybíz nebo ostružiny. Žádné vysušování pokožky jsem nezaznamenala. Nejspíš si ho ještě někdy pořídím, cena je okolo 40kč.
Dove - Purely Pampering kokosové mléko a květy jasmínu je také něco co krásně voní, kokos mám jako vůni ráda ale vadí mi když je to takové chemické. Tady jsem se opět setkala s krémovou konzistencí takže nepění, hydratace pokožky byla po použití trochu poznat ale není nijak dlouhodobá. O značce Dove si myslím že sprchové gely by měla docela umět a zatím s nimi nemám žádné problémy, teď v brzké době si neplánuji nějaký pořídit protože chci vyzkoušet jiné.
Balea - Rio De Janeiro byl jedním produktem z limitované edice na léto kde byl každý pojmenován nějakým tuším známým městem. Rio De Janeiro sprchový gel byl světle žlutý, moc nepěnil a voněl trochu po ananasu, nevím ale nějak mně neuchvátil a to je taky důvod proč jsem ho z léta spotřebovala až teď. Příště si na takovéhle limitované edice budu dávat větší bacha.


Nivea - čistící pleťová voda pro suchou až citlivou pleť mám doma už dlouho a používala jsem ji na dočištění když jsem měla sušší pleť. Má moc příjemnou parfemaci která je trochu typická pro Niveu, nelepí, pleť zklidňuje a zanechává ji hebkou. Neobsahuje alkohol. Je to jedna z takových lepších pleťových vod co jsem kdy vyzkoušela. Cena je 130kč.
Bioderma Sensibio H2O je jedním slovem legendární. Existuje snad někdo kdo by jí neznal? Na začátek řeknu něco s čím by souhlasila většina, vadí mi ta cena která se u 200ml pohybuje okolo 400kč, i když je pravda že jí můžete sehnat v akci 1+1 pak se to celkem vyrovná a cena je přijatelnější. Řeknu stručně že mi vyhovuje a tahle lahvička mi vydržela půl roku, více se dočtete brzy v recenzi :-)
Avon - Luxe Extravagance řasenka (tady) byla mou každodenní řasenkou v měsících prosinec až leden ale bohužel mi připadá že nějak rychle vyschla. Neprovádí už tak skvělý konečný efekt, spíš už jen takový přirozený a proto jí už nepoužívám. Pro mně to byla určitě dobrá řasenka za dobrých 100kč ale momentálně jsem se zas vrátila ke své oblíbené Magnum od Dermacolu (tady). Řeknu popravdě že jestli Extravagamci uvidím ještě za takhle nízkou cenu tak do ní ještě jednou půjdu a uvidím.. třeba se s výdrží bude lišit kus od kusu.
Synergen - Deep Clean, mycí krém na problematickou pleť je jedním z produktů o kterých jsem se zmiňovala výše že už mám hodně dlouho a buďto je spotřebovávám nebo vyhazuji. Musím říct že když jsem měla mastnou a problematickou pleť tak jsem se s tímto krémem ráda odličovala protože to bylo snadné a rychlé. Mycí krém měl gelovou konzistenci se světle modrou barvou, přišlo mi že pleť trochu vysušuje, líbí se mi obal produktu protože v nižší části je průhledný a tak vidíte kolik množství zbývá. Už si ho nekoupím protože mé nároky na takovéhle přípravky jsou jiné. Cena je do 50kč.

Tak doufám že se Vám článek líbil i když to nebylo moc zajímavé, děkuju za přečtení a mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat