pondělí 20. ledna 2014

Avon - řasenka Luxe Extravagance

Když si vybírám novou řasenku, záleží mi hlavně na tom aby měla klasický ale trochu větší štětinkový kartáček a aby byla přijatelná cena. Řasenku o které budu dnes psát jsem si koupila přes Avon, nevýhodou takových nákupů je to že z katalogu nepoznáte pigmentaci, odstín, velikost a třeba vůni proto se toho občas bojím například u rtěnek které mají mimochodem taky dobré. Jednou jsem tedy v katalogu objevila tuhle řasenku Extravagance z řady Luxe, která mi připadala vyhovující pro mé řasy a navíc za super cenu, tak jsem si jí objednala a po pár dnech jsem ji už mohla vyzkoušet.


 Řasenka mi přišla v krabičce se zajímavým hadím fialovým potiskem která celkově ladí s designem řasenky, mám radši když jsou řasenky ještě v nějakém obale nebo něčem podobném protože v drogériích bohužel můžete sáhnout už po otevřené která většinou rychleji vyschne. Určitě jste si už na fotce výše všimli že řasenka je do tvaru oválu přičemž jedna strana je plochá, manipulace s řasenkou je bezproblémová a řekla bych že se díky placaté straně líp drží.


Kartáček je tedy štětinkový a středně veliký, v katalogu na fotce vypadal trochu jinak ale to mi nějak nevadí protože mi vyhovuje. Dobře se s ním manipuluje, netahá řasy a ani si s ním neumažu horní ani spodní víčko. U řasenky se píše že by měla obsahovat pigmenty z černých perel pro hluboký a svůdný pohled, nevím co k tomu dodat, barva je ta správná černá a ničeho jiného jsem si nevšimla.


Řasenka řasy natočí, obarví a hlavně dobře oddělí, také musím zmínit že jsou poté ohebné a nevypadají vůbec zatíženě. Dá se dobře nanést i druhá vrstva ale pro mně je to zbytečné protože jsem už po prvním nanesení s výsledkem spokojená. Co se mi na téhle řasence moc líbí, je to že od rána až do večera je naprosto v tom samém stavu! Nestalo se mi že bych během dne měla pod řasami černé šmouhy nebo opadanou barvu. Přiznám se že první dny jsem s výsledkem nebyla tolik spokojená protože na těch řasách toho bylo až moc, ovšem po několika dnech řasenka zase trochu vyschne a mně se pak lépe používá. Bohužel řasenka celkem rychle vysychá, a už mi nejde ani pořádně dovřít takže v tom mně trochu zklamala.


Dá se velmi snadno odlíčit dvoufázovým odličovačem a normální si s ní taky lehce poradí, dále ji taky velmi snadno odlíčí BB wask 8v1 od Dermacolu o kterém se tu brzy recenze objeví :-) Tahle řasenka je už dva měsíce mou aktuální a každodenní, přičemž jsem jí vděčná za pár pochval na mé řasy. Koupila jsem jí za 99kč což je ještě méně než má oblíbená Magnum od Dermacolu která ale tak rychle nevysychá (tady), celkově bych luxe řasenku označila za lepší průměr protože to jak rychle vyschla mně trochu zklamalo. Je těžké doporučovat řasenky protože výsledek je individuální ale pokud třeba máte rády takovéhle štětinkové středně velké kartáčky tak si myslím že by Vám mohla sednout a navíc ji můžete koupit za dobrou cenu. Cena řasenky v katalogu se pohybuje od 99-240kč a je v dostání i v hnědé barvě.

Žádné komentáře:

Okomentovat