pondělí 13. ledna 2014

Balea - olejová pěna do koupele exotická vanilka

Před nějakou dobou dostávaly blogerky balíčky od drogerie DM, kde jste už tuhle vanilkovou pěnu mohli vidět a něco se o ní dočíst. Já jsem si jí koupila před Vánocemi, abych si po tom fofru doma navnadila trochu pohody a klidu. Nedopřávám  si relaxu ve vaně každý den, ale když už tak tohle je moje oblíbená společnice.


Vybrala jsem si vanilku protože mi voněla líp než kombinace ananas kokos, která je mimochodem o pár korun levnější a nechápu proč? U pěn do koupele nejsem nijak vybíravá, důležité pro mně je aby to hezky vonělo, aby to dělalo hodně pěny a výhodou by byla i hydratace. Vůně mi připadá trochu chemická ale jemná. Když pěnu nalíváte do proudu vody tekoucího z kohoutku, tak se Vám hned tvoří pěna, která nepatrně voní. Poměr tekuté pěny a pěny které vznikne mi připadá dobrý protože jí je poté poměrně hodně, ale samozřejmě by bylo lepší kdyby jste tam kápli jen trošku a pěny by bylo habaděj až by přetékala přes vanu - existuje něco takového vůbec? Tahle myšlenka mi přivedla vzpomínku na film Sám doma a bohatý, kde jeden profesor nalil pěnu do fontány aby upoutal pozornost a z té fontány se přímo valily tuny pěny.


 Mám pocit že tahle pěna ve vodě vydržela zatím nejdéle oproti tem co jsem už vyzkoušela jako je např Radox. Pěna obsahuje mandlový olej po kterém je vaše pokožka příjemně hebká a na tu chvíli ve vaně i trochu hydratovaná respektive pěna nevysušuje. Po osušení ručníkem už vůně vanilky na těle cítit vůbec není a s dlouhodobou hydratací se také počítat nedá. S touto pěnou se mi příjemně relaxuje, když zavřete oči a slyšíte jak bublinky pěny praskají a šumí, je to takové uklidňující. Musím říct že nevidím rozdíl oproti jiným pěnám, ale 500ml za 65kč mi připadá jako dobrý kup a pěna se mi celkově líbí. Příště bych ráda vyzkoušela i jiné vůně ale věřím že tuhle budu mít doma celkem dlouho.


Máte nějaké zkušenosti s touto pěnou? Je Balea značka od které rády nakupujete? 

Žádné komentáře:

Okomentovat