neděle 12. ledna 2014

Avon - lehký make-up ideal flawless

Jak přišla zima tak jsem z neznámého důvodu automaticky začala zase používat trošku víc krycí make-upy, jelikož jsem je delší dobu nepoužívala tak jsem byla uchvácena co větší krytí s Vaším obličejem dokáže udělat. Mám v hlavě zafixováno že když make-up víc kryje a děla takovou tu větší vrstvičku, tak že pleti, nechci říct ubližuje nebo škodí ale něco v tom smyslu více než když používáte nějaký lehčí make-up.. taky to tak máte?
Jsou dny kdy chci mít hezkou pleť ale bez velkého úsilí a bez toho abych jí musela každou půl hodinu kontrolovat, přepudrovávat a podobně.. Proto jsem hledala make-up který mi tyhle mé požadavky splní, něco co bude vypadat přirozeně a mohla bych ho používat jen jako "ochranu" před vnějšími vlivy, tím myslím třeba jen na sport, lyžování, rodinnou návštěvu, rychlý nákupu a mnoho jiných činností kde na vzhledu tolik nezáleží. Nakonec jsem na takového pomocníka narazila, a v tomhle článku se o něm něco dozvíte.


Začnu klasicky designem, který na mně působí ladně a jednoduše. Make-up je v plastové tubičce což mi popravdě nevadí a například u cestování to beru jako výhodu kvůli nižší váze, dále je výhodou to že z něj můžete dostat i poslední kapičku (můžete ho například rozstřihnout). Snad nejznámější make-up v tubě je Affinitone od Maybelline (tady) ale ten má bohužel nevýhodu že často vytéká, toho se zde bát nemusíte protože na konci je zúžený aplikátor jako například u krémů na oči (viz obrázek níže). Abych pravdu řekla s tímto aplikátorem jsem se u make-upu už setkala a to u mého oblíbeného Cream foundation od Inglotu, nevadí mi.


V Avon katalogu se můžete dočíst že tento produkt má lehké složení, dokonale splyne s tónem pleti, hydratuje, chrání pleť díky 20spf, nerozmazává se a neucpává póry. Konzistence je zvláštní ale přirovnala bych ji víc ke hutnější krémové, dobře se roztírá a vůni má trochu sladkou lehkou květinovou. Odstínů má tento make-up 5, já jsem si vybrala ten nejsvětlejší a to light který má žlutý podtón i když někdy mi připadá že i trochu růžový.. ovšem po nanesení opravdu hezky splyne s pletí a vypadá přirozeně. Vzala jsem si ten nejsvětlejší odstín také proto aby ho mohla případně přimíchávat do jiných make-upů a vytvořit tím tak svůj aktuální zimní odstín pleti, docela jsem se divila ale ani jsem ho nemusela s ničím kombinovat protože tenhle odstín mi naprosto momentálně vyhovuje, a to nejsem žádná bledulka.



Co se týče krytí tak to bych označila za nízké, tady si nesmíte klást velké nároky, protože tenhle make-up opravdu jen sjednotí a malinko překryje jemné pihy, pro zamaskování pupínků či kruhů pod očima je zde nutné použít korektor. Takže bych si troufla říct že tohle pro aknózní pleť nebude, já ho používám když mám pleť v dobrém stavu bez problémů. Nezalézá do vrásek a neucpává póry, spf 20 považuji jako bonus. Hydratuje ale je nutné ho pořádně rozmazat a po nanesení na obličej přepudrovat. Na obrázku níže jsem Vám chtěla ukázat krytí za pomocí černých linek.


Nakonec výdrž, i když použiji bázi tak se déle jak přes 4 hodiny nedostanu.. do těch 4 hodin je make-up celkem v pohodě na svém místě, ale poté se začne tak trošku postupně ztrácet = musím říct že mizí celkem nenápadně a celkově, není to takové že by jste na nose nic neměli a na čele naopak ještě ano. Abych se přiznala tak mi to ani nevadí, na začátku článku jsem zmiňovala že ho používám jen na rychlé nákupy, sport a prostě jen na příležitosti když se nechci nějak upravovat ale zároveň chci vypadat "zdravě" a vím že za pár hodin přijdu domů a zase se odlíčím.


Objem má klasických 30ml, které mně stály 100kč (cena je pouze orientační, často se v katalogu mění). S tímto make-upem jsem celkem spokojená i přes nízkou výdrž, protože splnil můj požadavek na přirozené krytí. Hodnotila bych ho jako průměrný make up. Dneska to bylo trochu delší, a pokud jste to dočetli, tak Vám moc děkuji :-)

Máte nějaké zkušenosti s make-upy od Avonu?

Žádné komentáře:

Okomentovat