čtvrtek 11. července 2013

3 PRODUKTY - Dermacol

Pod slovem "Dermacol" jsem si vždy představila českou značku, která mně absolutně nelákala. Po nějakém čase jsem si koupila několik věcí, abych si na tuto značku mohla udělat názor. Některé produkty byly opravdu propadáky, ale teď bych vám ráda představila 3 nejlepší (podle mého), které používám docela často.


1. Satin make up base - báze pod make up, 2. Precise black - fix na očí, 3. Magnum maximum volume mascara - řasenka


Dermacol satin make up base je moje nejoblíbenější báze. Používám ji pokaždé před tím, než nanesu make up. Lahvička je skleněná a průhledná, díky čemu vidím kolik ji zbývá (jelikož je tedy ze skla není její váha zrovna malá). Pumpička je praktická a celkem dobře se s ní koriguje množství. Je saténová až hedvábná, víc bych jí přirovnala k gelové konzistenci. Báze se příjemně roztírá a pleť zanechá příjemně hebkou a vyhlazenou. Respektive vyhladí vrásky i póry, a tak zabraňuje usazení make-upu. Díky této bázi mi vydrží líčení déle, neoxiduje, neslézá a nedělají se mi během dne flíčky či mapy.


Asi si říkáte co může být na bázi tak dobrého, ale když třeba srovnám tu od E.l.fu tak můžu s čistím srdcem říct že Dermacol je daleko lepší. Asi nejdůležitější věcí co po tomto produktu chci je, aby zajistil vyšší výdrž make upu, to bohužel E.l.f nedokázal, jeho báze pro mně neudělala v podstatě žádnou práci. Na cestování bych doporučila 15ml které koupíte v drogerii okolo 250kč, 30ml jsem objednala z dermacol.cz  za 370kč. Tento produkt je opravdu oblíbený, slyšela jsem na něj jen samé kladné recenze a celkově si myslím že tohle je nejlepší produkt dermacolu, který bude držet svou pozici dlouho.


Dermacol precise black jsou voděodolné linky ve fixu. Balení je takové normální, nenadchne ani neurazí. Aplikátor je tenký a velice dobře se s ním pracuje. Dají se s nimi vytvořit tenké ale i tlusté linky. Černá je opravdu krásná černá, né nějak našedlá nebo podobně. Mám je už asi půl roku a aplikátor se netřepí a je stále ve stejném stavu, navíc mám radost z toho že mi ještě nevyschly.


Výdrž je velmi dobrá, neobtiskávají se a ani během dne nemizí. Vydrží namalované i do druhého dne. Nyní preferuji gelové linky od Inglotu ale pokud jde o ty ve fixe tak jsou tyto velmi dobré. V drogerii stojí okolo 100kč.


Magnum maximum volume mascara, koupila jsem si jí v balení se zpevňujícím krémem ve slevě za 160kč, a nikdy bych nevěřila že mi sedne. Po 2 měsících používání mi přišlo že mé řasy jsou delší a hustější, ale myslela jsem si že je to jen náhoda. Podívala jsem se na oficiální info o řasence, kde se píše že obsahuje vitamín E, který řasy posiluje a regeneruje. Ale to bude jen takový ten pocit.


Kartáček má takový klasický štětinkový střední velikosti, mě vyhovuje. Řasy obarví, prodlouží a zároveň oddělí. Během dne se nedrolí a nedělá hrudky. Řasy jsou ohebné a dají se bez problémů odlíčit. Nejsem ten typ holky která by si zakládala na krásných řasách a kupovala si každý týden jinou řasenku, to opravdu ne. Já jsem spíš ten typ holky, která dává přednost jednoduchému, přirozenému líčení a raději si koupím make up nebo pudr. Musím říct že tohle byla opravdu náhoda že jsem si jí koupila. Budu ji používat dokud ji nevypotřebuji, a pak uvidíme.. ale myslím že si ji koupím znovu. Pro mně je tohle královna mezi řasenkama. V drogerii ji koupíte okolo 200kč.
PS: řasence jsem stále věrná a mám už třetí balení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat