středa 14. srpna 2013

Astrid VS. Balea - odličovací mléka

Čistící pleťové mléka nepatří zrovna k těm produktům s kterými bych se ráda odličovala. Je to pro mně spíš tak že se snažím je vypotřebovat. Dávám přednost gelům, micelárkám a čemukoliv jinému. V tomto článku budu porovnávat dvě odličovací mléka které momentálně používám.


Mám pocit že mi pokaždé na obličeji zůstane ten lepkavý, mastný film a že moc neodlíčí. Ale abych tyto pleťové mléka hned nezavrhla, vyzkoušela jsem ještě některé jiné. V tomto článku budu mluvit o Balee a Astridu, kdo myslíte že bude vítěz?


Balea jemné pleťové mléko je čístící mléko s obsahem B5, voní lehce po meruňkách ale odličování s ním je trošku těžší. Make up odstraní celkem v pohodě, ale s řasenkou si už tolik nerozumí. Pro úplné odstranění řasenky jsem musela použít 4 vatové tampónky (a to mám na řasách minimum). Takže pokud si oči zvýrazňujete velkým množstvím řasenky nebo linkami, tak to s tímhle odličovačem budete mít na dlouho. Je krémovitější kontistence. Jelikož mě na pleti hodně vadil ten mastný film který po sobě zanechávalo, tak jsem musela ještě použít micelárku nebo obličej opláchnout vodou. Nevím jestli jsem udělala něco špatně, protože etiketa je v němčině. Bohužel mi toto odličovací mléko nevyhovovalo, je to jen můj názor, možná je někdo s ním spokojený.
Cena tohoto čistícího mléka je okolo 40kč. (200ml).


Astrid čistící pleťové mléko si můžete zakoupit ve dvouch barvách, a to v modré-pro normální a smíšenou pleť, nebo v této růžové-pro suchou a citlivou pleť. Toto mléko obsahuje vitamín E a D-panthenol, díky kterým je pleť zregenerovaná a zjemněná. Velké plus oproti Balee dávám tomu že je na vodovitější konzistenci, díky tomu se rychle vsákne. Dobře, mastný film taky dělá, ale do 5 sekund se vsákne a pleť udělá vláčnou (což je moc příjemné) Takže make up odstraní  bez problémů a s řasenkou si také hravě poradí, navíc mně zatím nikdy nepálila v očích. S vodě-odolnou řasenkou to může trvat trošku déle, ale zatím jsem to nezkoušela.
Pořídila jsem si ho při nákupu v Globusu kde ho měli v akci,  pleťové mléko+balzám na rty za 50kč. Mimochodem na ten balzám jsem si vytvořila závislost, ale o tom už zas někdy jindy. Koukala jsem na cenu samotného odličovacího mléka a cena se pohybovala od 50-60kč. (200ml)


Oba dva mají víčko na stejný princip. Astrid má o něco menší otvor, díky kterému se mi s ním dávkuje líp. Také se mi u Astridu líbí to, že je otevírací jen ta menší část, protože se aspoň mléko nedostane všude okolo.


Už od pohledu je vidět jaké konzistence mléka mají. (Balea krémovou, Astrid vodovitější) Jak už jsem psala nahoře, tak mně více vyhovuje Astrid díky její vodovitější konzistenci, protože se lépe vsákne a pleť zanechá vláčnou.


Jsem ráda že jsem to s odličovacími mléky nevzdala a vyzkoušela tento Astrid, který je pro mně zatím vítězem. V nejbližší době bych si chtěla pořídit ještě čistící pleťovou vodu od Astridu, která by mohla s pleťovým mlékem tvořit úžasné kombo! Určitě se tu pak ukáže článek.

Máte někdo zkušenosti s těmito produkty? Jaké je vaše nejoblíbenější odličovací mléko?
Mějte se krásně a užívejte si zbytek prázdnin.

Žádné komentáře:

Okomentovat