pátek 16. srpna 2013

Blanchette B. - změkčující krém na nohy

Na mnoha blogových stránkách se objevila Blanchette B. micelární voda která je známá svou účinností a cenovou dostupností, ale recenzi na zjemňující krém na nohy jsem nikdy nenašla, a proto jsem se rozhodla sama nějakou napsat aby jste věděli jestli stojí za to si jí koupit nebo ne. Kosmetika z Kauflandu mně zaujme především svou cenou, ale o kvalitně nevím zatím nic.


Krém je v tubě, která svým designem nijak nezaujme. Balení má otevírací víčko, lépe se s ním manipuluje což ocením více než kdyby bylo šroubovací. Krém je středně hutné konzistence která se bez problémů roztírá. Má lehce mentolovou parfemaci, kterou bych přirovnala k chladícím mastem (např. koňská mast).  K dávkování nemám žádné výhrady. Jelikož je léto tak ráda chodím po zahradě bosa, navštěvuji bazény, a na dovolené si nohy také moc neodpočinou. Výsledkem toho je že se mi kůže na nohou začala malinko loupat a být tvrdší a proto jsem hledala nějaký dostupný krém který by mi pomohl.



Po nanesení přípravku na chodidla jsem cítila jak jemně chladí, díky tomu se mé nohy cítily méně unavené. Do kůže se vsákne celkem rychle, takže se nemusíte bát že budete mýt nohy ještě půlku dne mastné.

Chodidla jsem si mazala krémem 2x denně. První den po použití krému byl vidět menší lepší výsledek. Cítila jsem že chodidla jsou jemnější a odloupaná kůžička byla už skoro zahojená. Druhý den po použití krému byl výsledek ještě o něco lepší, protože celé nohy byly jemné a po odloupané kůžičce ani stopa! Ale upozornuji Vás, že je to jen na "léčení" drobných odloupaných kůžiček, ne na nějaké velké problémy.



S radostí můžu říct že tento produkt předčil má očekávání. Můžete ho zakoupit v Kauflandu (značku Blanchette B. jsem viděla jen tam), za 30kč. Pokud nemáte nějaké extra extra problémy s chodidly tak podle mého udělá dobrou práci. Jinak bych ho mohla přirovnat i ke krémům od Balei. 
Doufám že jsem někomu tímhle článkem pomohla se něco dozvědět o tomto krému, a myslím si že cena je dostupná všem takže pokud chcete vyzkoušet tak neváhejte.

Máte někdo s tímto krémem zkušenosti? Jaký je váš oblíbený krém na nohy?

Žádné komentáře:

Okomentovat