sobota 25. ledna 2014

Balea - balzám na rty s ureou

Asi bych nedokázala spočítat kolik mám balzámů na rty.. jeden tamhle, dva tady a taky tam v bundě u kapsy a tak dále. Už několikrát se mi stalo že jsem šla na lyže a do bundy/kalhot jsem si dala balzám a poté ho tam našla i za rok :-D stalo se Vám to taky někdy? Před zimou jsem se trochu balzámky zásobovala a dopadlo to tak že v každé kabelce mám alespoň jeden, není to posedlost, jen obava o to aby mé rty nebyly vysušené protože mít je jak struhadlo opravdu nechci.


Řeknu Vám popravdě že tenhle balzám na rty mám nově teprv 14 dní, ale strašně ráda ho používám a proto Vám o něm také musím něco říct. Kupovala jsem ho v DM při takovém rychlo-nákupu potřebných věcí a bylo to impulsivní rozhodnutí si ho vzít (tuším že zrovna byla akce, že když nakoupíte 5 produktů od značek DM jako je Alverde, Balea, S-he, Jessa, Ebelin a podobně tak dostanete 25% slevu) a neudělala jsem chybu.


Balzámek je tedy v tubičce, někdy mi to připadá praktičtější protože aspoň nemusíte rolovat a otáčet ale jen vymáčknete. Je klasicky bílý a voní opravdu lehce, já bych řekla že trochu kakaově. Konzistenci má hutnější, do rtů se vstřebává hodně pomalu a vydrží na nich tak hodinku. Četla jsem že si hodně slečen stěžovalo na to že na rtech měli takový ten bílý povlak, ano také jsem to zaznamenala ale asi po 5 sekundách zmizel. Když jsem měla popraskané rty tak jsem ho nanesla asi 3x a rty poté byly o hodně jemnější a vláčnější. Používám ho i večer a dokonce z nočního stolku vyšoupl i všude vychválený Nivea lip butter (tady) který mně teda moc nenadchnul. Jediné co mi vadí je to, že aplikátor je šikmo natočený oproti tubě, není to nic závažného co by mně vysloveně štvalo ale přijde mi to divné.


 Sama se divím tomu že mi tento vyhovuje, protože ty předchozí od Balei byly opravdu příšerné a vůbec nic nedělaly. Můj nejoblíbenější balzám na rty je od Neutrogeny který stojí okolo 70kč, tenhle od Balei je asi za 35kč. Za ty peníze se mi tento produkt moc líbí a na rozdíl od většiny jsem s ním spokojená.

Máte nějaké zkušenosti s balzámky od Balei? Jaký je Váš neoblíbenější?

Žádné komentáře:

Okomentovat