pondělí 27. ledna 2014

Vychvalované máslíčko na rty

Balzám na rty se jménem Lip butter je poměrně vychvalovaný, hlavně jeho karamelová verze se pyšní pozitivními názory a každý o ní už někdy alespoň slyšel či četl. Při koupi si můžete vybrat ze 4 příchutí, a to výše zmíněné karamelové, malinové, vanilkové a originální. Já bych Vám chtěla říct něco o mém originálním balzámu u kterého se nedočkáte žádné příchuti a vůně.

Balzám je v plechovém kelímku, upřímně to moc ráda nemám protože mám pak pocit že se v tom drží víc bakterií jak musíte prsty sahat dovnitř a pak na rty - ovšem kelímek má větší průměr takže není obtížné si s ním rty namazat přímo bez použití prstů. Balení je jinak bytelné, dobře se otvírá a má i jednoduchý vzhled. K vůni se bohužel nemůžu nijak moc rozepisovat protože zkrátka není žádná, jelikož jsem si vybrala originální verzi. Ani jsem v podstatě neměla možnost si vybrat jinou příchuť protože jsem byla v zahraničí a všechny byly vyprodané až na tento, a jelikož jsem ho u nás nikde zatím neviděla tak jsem ho chtěla vyzkoušet tak i tak. Velikostně a obsahově můžu tento lip butter srovnat s balzámem nám všem dostupným od Balei. Už od pohledu je vidět že je Nivea větší, abych byla přesnější tak má 16,7 g a Balea 10g.


(Lip butter mám už půl roku a ty prvotní fotky nebyly tak dobře nasvícené tak jsem je musela udělat znovu, bohužel už bez obalu a s použitým povrchem) Konzistence je hutná krémová, na rtech je moc příjemný a vydrží přes hodinu i při sportu. S hodně popraskanými rty zas tak nepomáhá, ale k běžné a preventivní hydrataci stačí. Pravdou je že ho mám už půl roku a z balení ho skoro vůbec neubývá. (Až teď po roce je poznat vetší úbytek). Poslední dobou jsem si ho moc oblíbila před spaním, nebo také teď v zimě na různé procházky nebo lyžování je velmi vhodný. Rty jsou po něm dlouho vláčné protože se nevsákne hned. To co už mi není tolik příjemné je cena, která se pohybuje okolo 100kč. Jsem zvyklá na daleko levnější balzámy na rty, ale musím říct, že se zde podle mého investice vyplatí - protože Vám balzám vydrží opravdu dlouho!


Kdybych ještě někdy dostala možnost si koupit lip butter, asi bych si koupila ten vychválený karamelový a chtěla bych zjistit zda je stejný jako tenhle original. Celkově mám z něj spíš kladné pocity, sice nepomáhá na hodně popraskané rty ale jinak je opravdu příjemný a dobrý.

Máte nějaké zkušenosti s lip butter od Nivei? Jaký je Váš oblíbený balzám na rty?

Žádné komentáře:

Okomentovat