středa 29. ledna 2014

Ziaja - Kozí mléko sprchový krém a tělové mléko

Název tohoto článku je složený tak, že to zní vážně zvláštně ale doufám že jste pochopili že dnes budu psát o sprchovém krému a tělovém mléku z řady Kozí mléko od firmy Ziaja. I když to na první pohled tak nevypadá, složení produktů od Ziaji jsou založeny na farmaceutických zkušenostech manželů a vlastníků firmy Zenona a Alexandry. Tím bych na úvod chtěla říct že jejich produkty mám ráda vzhledem k ceně, množství a účinkům.


Když někde slyším o produktech z řady Kozí mléko tak se mi prostě v hlavě vybaví čistota, lehkost, svěžest a hlavně scéna z pohádky Asterix a Obelix. Přijde Vám to divné? Popravdě mně také, ale je tam jedna scéna která se mi prostě spojuje s těmihle produkty. A chcete vědět jaká je to scéna? Asterix a Obelix museli vyšplhat na horu, kde se nacházel horský kmet který jim položil obtížnou hádanku: která hromádka prádla byla vyprána pracím práškem Olympem, pracím práškem olympských bohů? Samozřejmě Asterix odpověděl správně. Tu pohádku jsem jako malá milovala, stále má své kouzlo i když už je stará 38 let. Stručně řečeno.. vůně Kozího mléka mi připomíná připomíná čisté ručníky olympských bohů :-D


(Znáte tuhle pohádku?)


Začnu tedy sprchovým krémem.. první co mně na něm zaujalo byl obsah 500ml, což je úplně neuvěřitelné za pouhých 70kč (v Polsku levněji). Sprchový krém je určen pro normální až suchou pokožku, měl by vyživovat a intenzivně hydratovat. Jelikož je krémový tak vůbec nepění, vůni jsem Vám už popisovala nahoře takže už asi nemusím víc zmiňovat. Problémy se suchou pokožkou nemívám, ale když už tak se to týká mých lýtek a holení kde mám někdy pokožku sušší a přes léto se v důsledku opalování třeba trochu loupe. Jelikož už ho mám od léta tak můžu posoudit jak mé suché pokožce pomohl, nejjednodušeji to řeknu tak že hydratace tu byla vidět. Už po prvním použití si mé lýtka řekly "jo to jsme potřebovaly, díky!", myslím že po 3-4 použití jsem měla pokožku zase v normálním stavu. Hydratace mi připadá stejná jako u Maroco od Palmolive. Všeobecně mám sprchové krémy od Ziaji ráda a určitě doporučuji vyzkoušet.



Po mé fatální zkušenosti s růžovým Garnierem (zde) jsem přeci jen chtěla vyzkoušet něco dalšího, jiného co by bylo třeba lepší.. i když to pravidelné mazání celého těla nemám moc v lásce. Stejně tak jako předchozí sprchový krém tak i toho mléko mi koupil přítel, vybral fakt dobré produkty za což mu moc děkuju. Mléko má stejnou vůni jako sprchové mléko, roztírá se trochu obtížněji ale při trošce síly to je v pohodě. Je trochu hutnější, ale vsákne se hned. Mám kamarádku která trpí extrémně na ekzémy po celém těle a na tohle mléko nedá dopustit, kupuje si ho ve velkém a zásoby jsou pro ní samozřejmostí. I já musím potvrdit že mi na tohle vyhovuje, ekzémy nemám skoro vůbec, ale v zimě se mi sem tam objeví na nohách. Když mě nohy svědí a lechtají tak se s tímto mlékem namažu a je to o hodně lepší. Líbí se mi, že se toto tělové mléko rychle vstřebá a proto ho ráda používám když pospíchám a nemám čas. Jak už jsem říkala, s tělovými mléky nemám zas takovou zkušenost abych mohla říct že tenhle je nejlepší ze všech, beru to tak že je to prozatímní skvělý produkt a vzhledem k ceně jsem s ním spokojená.

Pokud budete mít možnost vyzkoušet nějaké produkty z Kozí řady, jděte do toho protože je nejvíce vychválená a povedená. (více info o produktech naleznete zde a zde) Pokud jste se prokousali až sem tak Vám moc děkuji a přeju hezký zbytek dne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat