sobota 1. února 2014

NAKOUPENO za Leden 2014

Týjo, psát už poslední dobou všude 2014 mi přijde zvláštní.. všechno to tak hrozně rychle uteklo, už máme za sebou i první měsíc tohoto roku a proto zařazuji další článek do rubriky "Nakoupeno". Měsíc Leden mám tak nějak spojený s po-vánočními a celkově obrovskými slevami, máte to tak také? Co se týká kosmetiky tak jsem si všimla, že slevy proběhly okolo Catrice, Essence a přijde mi teď poslední dobou že u každého stojánku najdete aspoň jednu zlevněnou věc. Vždy když dělám tyhle články, tak mně udivuje co všechno jsem si za ten měsíc koupila, poslední dobou se snažím si kupovat jen potřebné věci, ale znáte to. Určitě jste už na nějakých blozích slyšeli o nakupovací stopce, já se toho nedržím ale popravdě bych také chtěla snížit počet nakoupené kosmetiky za měsíc - ale vemte si, to bych tu pak neměla o čem psát.. dělám si srandu :-)


Soupis všech zmiňovaných produktů:
Catrice - oční stíny absolute eye colour quattro 070
Catrice - rtěnka ultimate colour 110
Catrice - rtěnka ultimate colour 140
Catrice - rtěnka ultimate colour 260
Catrice - rozjasňující pudr prime and fine (zde)
Ziaja - hydratační pleťový krém bílý čaj (zde)
Alverde - tělové máslo s makadamovým oříškem (zde)
Balea - balzám na rty s ureou (zde)
Inglot - tužka na obočí full metal  (zde
Inglot - amc gelové linky č. 77
Inglot - štětec na oční linky/obočí č. 31T
Inglot - oční stín veritgo č. 48
Ziaja - žvýkačkový sprchový gel
Biosilk - volumizing shampoo - šampon dodávající objem vlasům
Rival de loop - čistící ubrousek na pleť


Rival de loop - čistící ubrousek na pleť jsem chtěla používat jako takovou utěrku při čištění štětců i když je určená na pleť k peelingu. Ještě na ní nedošlo takže s ní nemám žádné zkušenosti, ale zkusím ji používat na obličej a když to nedopadne tak případně tedy na čištění štětců. 
Ziaja - žvýkačkový sprchový gel jsem si chtěla koupit už dlouho, i když je pro děti tak jsem prostě taky chtěla vědět jaké to je mýt se žvýkačkami. Ještě prodávají Coca-colovou verzi kterou jsem dala k vánocům mnoha kamarádům kteří měli stejně velkou radost jak ti děti, že se budou moct mýt Coca-colou. Momentálně mám ještě pár sprcháčů rozdělaných, takže na něj teprv přijde řada.
Biosilk - volumizing shampoo - šampon dodávající objem vlasům byl koupený náhodou, nebo abych to upřesnila tak u něj byla napsána cenovka se slevou ale u pokladny mi byla naúčtována plná cena, byla jsem v zahraničí a dohadovat se s tou nepříjemnou starou paní za pokladnou bylo zbytečné - a tak ho mám doma. Budu upřímná a řeknu Vám že mám doma 6 šampónů a opravdu musím nějaké spotřebovat a až pak otevřít nový.


Ziaja - hydratační pleťový krém bílý čaj (zde) mi koupil přítel když byl v Polsku, je to vtipné ale má fakt dobrý výběr na dárky a také štěstí že mi vždycky sednou. Krém má lehkou konzistenci, voní po citrusech a snadno se roztírá. Do pleti se vsakuje celkem rychle takže na ranní podklad je super, je ho potřeba maličko takže vůbec neubývá.
Alverde - tělové máslo s makadamovým oříškem (zde)je má první věc od Alverde, juhu! Někdy mám takové období kdy mně uchvátí nějaká značka a já ji chci vyzkoušet, posledně to byla právě Alverde. Při nákupu se mi líbilo malé balení které je super na cestování protože pak nemusíte tahat jiné tělové přípravky a cena která byla asi okolo 30kč? Teď si nejsem jistá. Jelikož je to máslo tak má hutnější konzistenci, roztírá se příjemně a taky krásně voní. Používám ho na suchá místečka nebo na kůži loktů. 
Balea - balzám na rty s ureou (zde) je můj aktuální oblíbený pomocník na rty. V recenzi jsem se zmiňovala o tom že většině lidí nevyhovuje (četla jsem recenze na omlazeni.cz tady) a mně naopak hodně vyhovuje. Má hutnější konzistenci, vydrží okolo hodinky a opravdu hezky regeneruje rty. Momentálně ho používám i na odřený nos.


Catrice - rozjasňující pudr prime and fine (zde) je opravdu super rozjasňovač z drogérie a snad jediný. Je to takový růžový pudr se zlatavými třpytkami, nepráší, je jemně namletý a na lícních kostech dělá krásný efekt. Výdrž je střední ale i tak na produkt z drogérie je fakt super, určitě doporučuji vyzkoušet. Řekla jsem to jen stručně protože se tu brzo objeví recenze :-)
Catrice - oční stíny absolute eye colour quattro 070, znáte snad někdo známější paletku právě od Catrice? Myslím si že ji nejvíce proslavila GetTheLouk ve svých videích. Ještě jsem ji nezkoušela ale jsem zvědavá jak na mých víčkách bude vypadat.
Catrice - rtěnka ultimate colour 110 o těchto rtěnkách to můžu říct jednohlasně, mají krémovou konzistenci, překvapivě velmi dobrou pigmentaci, rty vůbec nevysušují a jsou na nich příjemné. Výdrž jsem ještě netestovala takže k tomu zatím nemám co říct. Jinak mně moc mile překvapily, řekla bych že spolu s Rimmel Kate rtěnkami patří k těm nejlepším  drogérie. Odstín č. 110 je krásný rudý odstín.
Catrice - rtěnka ultimate colour 140 je takový tmavě růžový až světle švestkový odstín. 
Catrice - rtěnka ultimate colour 260 je matný korálový odstín.
Fotky odstínů najdete níže na poslední fotce.


Inglot - oční stín veritgo č. 48 jsem si pořídila na rozmazávání hlavně při kouřovkách, zatím jsem měla jeden bílý stín od značky S-he který je skoro totožný s tímto. Práší o maličko víc než mé předchozí stíny vertigo, pigmentaci jsem čekala větší ale je to takový střed. 
Inglot - tužka na obočí full metal č. 512 (zde) byla vlastně mou hlavní záminkou návštěvou Inglotu. Kdybych měla u všech věcí prozrazovat hned můj názor tak by pak v příštích článcích nebylo o čem mluvit.. takže až příště.
Inglot - amc gelové linky č. 77... vau k tomuhle nemám co říct. Možná Vás trochu pozlobím a zatím o tomhle produktu nic neřeknu, budete si muset počkat na recenzi :-) 
Inglot - štětec na oční linky/obočí č. 31T mi doporučila slečna v Inglotu při koupi gelových linek, je to zkosený syntetický štětec určený k precizním liniím jak na obočí tak i na linky. Stejný zkosený štětec používám i na obočí (o úpravě obočí pomocí stínů jsem psala zde) takže i s tímto mi aplikace přijde velmi snadná. Linky jsem si nikdy moc neuměla malovat, ale díky tomuto štětci a gelovým linkám je to fakt hračka! Až jsem tomu sama nevěřila že je to tak jednoduché. Poslední dobou zjišťuji že čím kvalitnější štětce máte, tím lepší je pak s nimi manipulace i výsledky.


Mějte se krásně, a děkuji za přečtení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat