čtvrtek 13. února 2014

Alverde - tělové máslo s makadamovým oříškem

V nakoupených produktech za Leden (tady) jsem už zmiňovala že toto tělové máslo, je mou první věcí od Alverde. Tato značka je mi jakým si způsobem sympatická a proto se těším na to, až budu mít možnost vyzkoušet další a další produkty. Jednou z těchto věcí o které slýchám čím dál tím víc je tužka na obočí, kterou bych chtěla také vyzkoušet ale už jsem delší dobu zastáncem toho že tužky moc přirozený efekt nedělají, ale uvidíme časem.



Z obrázku není vidět jak je balení velké ale snad Vám pomůže to že má 50ml což je skoro obsah každého krému na pleť. Balení je pěkné, jednoduché, celkem bytelné a moc mi vyhovuje na cestování, protože pak nemusíte s sebou brát jiné mazací přípravky. Toto tělové máslo obsahuje makadamový oříšek a bambucké máslo, které krásně lehce voní. Konzistence je úplně něco jiného než obyčejné tělové mléko či krém. Když přejedete prstem po povrchu másla, tak je to takové jako kdyby vám pod ním lehce roztával led a měnil se v ono úžasné máslo. Roztírá se docela hůř, ale nic co bych nezvládla.


Hydratační schopnost je dobrá, na to že je to máslo se vsákne poměrně rychle ale zanechá pokožku trochu mastnou a proto ho používám večer před spaním. Použít tento produkt můžete snad kamkoliv, například na kůži loktů, suchou kůžičku u nehtového lůžka, dekolt, krk, chodidla a prostě na celé tělo. Když se mi objevila alergická reakce na dekoltu tak jsem to zkusila namazat večer tímto máslem a ráno byla pokožka méně červená a celkově taková zklidněná. 


Za tu cenu 30kč je to parádní výrobek který určitě doporučuji vyzkoušet pokud něco takového hledáte a nebo jste zatím žádné máslo nezkoušeli. Navíc se skvěle hodí na cestování, když nechcete s sebou tahat větší obaly.

Máte raději máslovité nebo krémové konzistence? Pro dnešek je to vše a mějte se krásně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat