pátek 10. ledna 2014

Garnier - zjemňující tělové mléko

Po vychválené recenzi na posilující odličovač očí od Garnieru (tady) přichází další na produkt od stejné firmy, ale tentokrát se jedná o zjemňující tělové mléko. Abych se přiznala tak tuhle část péče o tělo trošku zanedbávám.. mazat si celé tělo každý den pravidelně opravdu nedokážu. Jednou jsem viděla akci na toto tělové mléko 400ml + zdarma 250ml asi za 100kč, přišlo mi to jako super nabídka a to mně donutilo si ho/je koupit. Jak jsem byla s tímto tělovým mlékem spokojená? Bude to opět vychválená recenze nebo budu přísnější?























Od pohledu na obal bych neměla co vytknout, díky zajímavému designu se dokonce i dobře drží v ruce. Má otevírací víčko s dávkovací dírkou, nevadí mi to, ale lepší mi poslední dobou přijde pumpička. Vůně je typicky krémová, nevýrazná. Konzistence není hutná, naopak je tekutá že i při focení na ruce mi mléko steklo dřív než jsem ho stihla vyfotit.


Mléko se dobře roztírá a na pokožce je příjemné. Po namazání jsem byla nadšená, protože se vsáklo poměrně rychle (nemám ráda když musím čekat až se krém vsákne a nemůžu se kvůli tomu obléct) takže za to bych mu dala +. Mléko se tedy vsáklo a pokožka byla celkem hydratovaná, ALE po pěti minutách jsem měla stejně suchou  kůži jako před namazáním. Dávala jsem tomu ještě párkrát šanci, ale výsledek byl stále stejný = žádný. Stručně řečeno hydratace se tu nekonala, a dlouhodobá už vůbec ne.


To větší balení jsem dala své mamce, aby ho také vyzkoušela a řekla mi na něj svůj názor. Po pár dnech mi oznámila že vůbec nehydratuje a že měla stejné zkušenosti jako já. Tohle tělové mléko mně zklamalo a už si ho nikdy nekoupím protože pro mně nemá vůbec žádné účinky. Přitom mám doma od stejné firmy 7days intensive s mangem (tady) a s tím jsem naopak spokojená já i mamka.

Máte s tímto tělovým mlékem nějaké zkušenosti? Jaké je vaše oblíbené?


Žádné komentáře:

Okomentovat