úterý 7. ledna 2014

Garnier - posilující odličovač očí 2v1

Už to je to víc jak dva měsíce co jsem objevila tuhle novinku od Garnieru v DM a poté si jí s radostí i přinesla domů. Po vypotřebování 1/2 produktu už si troufám říct svůj  názor a také se o něj s Vámi podělit. Zpětně přemýšlím jestli jsem jí už někde v drogerii viděla ale mám pocit že jí můžete zatím koupit pouze v DM. Jedná se tedy o dvoufázový odličovač očí který by neměl řasy tolik trápit a naopak je posílit. V originálních informacích se píše o tom že by neměl při odlíčení dřít a že by měly být řasy po 4 týdnech užívání plnější, hustší a pevnější.
Co je na tom pravdy a jak mi tento produkt vyhovuje?


Co mně na první pohled zaujalo už v drogérii je fialové zbarvení olejovité části obsahu, které roztomile ladí s designem celého produktu. Nevím jak jinak nazvat obal produktu než lahvička.. takže lahvička je z celkem tvrdého plastu s dobře otvíratelným víčkem, v kterém je dobrá dírka na dávkování. Konzistence je klasicky tekutá a bez parfemace. Dále je tento výrobek oftalmologicky testován což je u odličovačů na oči podle mně samozřejmostí. 


Jelikož se jedná o dvoufázový odličovač je nezbytností ho před použitím  protřepat. Vůbec nepálí v očích, díky oleji je oční okolí hydratované a nepodrážděné. Stačí pár tahů a řasenka je pryč, bez nějakého potřebného dření, díky oleji to po řasách  lépe "klouže". Nemusíte se bát nějakého mastného filmu pod očima nebo něčeho podobného protože olej se během chvilky do kůže vsákne. Voděodolnou řasenku nepoužívám každý den ale i s tou si hravě poradí. Tip: Vždycky dám trochu na tampónek a poté ho na pár sekund přiložím k řasám, lépe tak řasenka pustí a jde lépe odlíčit.


A co slibovaný efekt hustších a plnějších řas? Myslím si že hustší a víc řas nemám ale zdají se mi víc v pohodě a ani tolik už nevypadávají. Samozřejmě že by dívky radši používaly odličovače po kterých se jim řasy zlepší, než ten "obyčejný" odličovač po kterém se nic neděje, nevím, je to hodně individuální a řekla bych i o pocitu. Takže tohle je jen můj subjektivní názor na tento produkt.


Na obrázku výše můžete vidět 3 produkty v akci. (2obrázek: jedno přejetí tampónkem, 3obrázek: dvě až tři přejetí) Jak už jsem zmiňovala, i voděodolná řasenka jde hravě odlíčit, na obrázku jsem přejela 2-3 a po řasence ani stopa. O tužce na oči ani nemluvím protože ta zmizí rychlostí blesku. Naposled když jsem měla linky tak mi šli z očí lépe odlíčit než tenhle tester na ruce, no i tak s nimi nebyl žádný problém.

Celkově musím říct že jsem s tímto odličovačem očí moc spokojená, ale znám i trochu lepší. V DM 125ml zakoupíte za 130kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat