neděle 5. října 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Září 2014

Spotřebováno za Září bylo lehce slabé, ale věřím, že příště to bude o něco lepší. Jak jste na tom se spotřebováváním Vy?


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Creme 21 - sprchový gel zelené jablko (zde)
Palmolive - sprchové mléko s medem
Alpa - kopřivová vlasová voda
Nivea - regenerační noční krém (zde)
Colgate - max white one (fresh)
Oriflame - veryme řasenka
Iseree - odličovací tampónky (zde)
Eucerin - hydratační tělové mléko
Sephora - voňavé ubrousky (no panic!)
Natura Siberica - krém na ruce


Creme 21 - sprchový gel zelené jablko byl ze všech sprchových gelů Creme 21 nejlepší, ale i tak mě moc nenadchnul. Měl gelovou konzistenci a průměrně pěnil. Vůně nebyla špatná, ale znovu určitě ne.
Palmolive - sprchové mléko s medem je zase jedna z těch klasik Palmolive, které kupujem už několik let. Hezká sladká vůně medu, dobrá pěnivost a příjemně krémová konzistence, to všechno se mi na tomto sprchovém mléku líbí. Vím, že ho ještě několikrát doma mít budu, takže zde spokojenost.
Alpa - kopřivová vlasová voda, tuto vlasovou vodu jsem si koupila, když jsem začala mít suchou pokožku hlavy. Měla jsem představu o tom, že si s tím budu hlavu masírovat, jenže ono to tak snadno nejde. Balení je na prd, když chcete vodu dostat ven tak musíte odšroubovat víčko a vylít si obsah do dlaně. Otvor je moc velký, takže se s ním dávkuje špatně. Aplikace není vůbec pohodlná a rozhodně si po tom musíte umýt vlasy. Samotná voda moc nevoní, respektive po kopřivách, takže nic lahodného. Výsledky nebyly příliš patrné, takže nevím zda funguje. Každopádně znovu určitě ne.


Nivea - regenerační noční krém byl můj miláček, který mi pomáhal pleť během noci vyléčit. Měl přesně takovou tu Niveáckou vůni, což mám ráda. Konzistence byla krémová, ale ne zas úplně hutná. Dobře se roztíral a nevstřebával se hned, ale to mi večer opravdu nevadí. Připadalo mi, že jsem během používání toho krému měla pleť hezkou, takže jsem s ním byla spokojená. Pro suchou pleť by asi v období Zimy nemusel stačit, ale mé normální pleti během celého roku vyhovoval. Celkově bych tento krém pochválila a žádné negativa nemůžu najít. Za sebe bych ho tedy doporučila, navíc je pozitivem cena, která se pohybuje asi okolo 150kč. Ač ráda zkouším nové věci, doma mám už další balení.
Colgate - max white one (fresh) je klasika, která tu není poprvé. Vyhovuje mi pěnivostí, "příchutí" i výsledným efektem. Bělí jen první použití, to je jasné, při delším už nejsou výsledky tak viditelné. Nevidím úplný funkční rozdíl mezi verzí fresh, luminous a active. Tentokrát jsem ale zhřešila a používám pastu Signal, tak jsem zvědavá kdo s koho.
Oriflame - veryme řasenka mě dostala k názoru, že i ty plastové kartáčky mi mohou vyhovovat. Je to sice nějaký pátek (spíš rok) co jsem jí používala, ale pamatuji si, že mi dělala opravdu hezké řasy. Tuším že už se tahle verze neprodává? Nevím, ale nemohla jsem jí najít. Koupila jsem si jinou verzi s podobným názvem, bohužel s jiným kartáčkem a nebyla tak dobrá.


Iseree - odličovací tampónky jsem měla už opravdu hodně krát a chci si dát od nich trošku klid. Je na nich super to, že jsou obšívané a tak dobře drží svůj tvar. Ale připadá mi, že jsou k mému obličeji celkem hrubé. Vyzkoušela jsem už hodně jiných vatových tampónků, které jsou tedy jemnější. Určitě je to tím, že obsahují jen 60% bavlny. Nejspíš se mi doma ještě někdy objeví, protože jsou v Lidlu za dobrou cenu a já mám Lidl ráda.
Eucerin - hydratační tělové mléko bylo takové lehké ale zároveň krémové. Na pokožce bylo příjemné a celkem se mi zalíbilo. Hydratace byla znát. Možná někdy vyzkouším v plném balení.
Sephora - voňavé ubrousky (no panic!), měla jsem je v kabelce hodně dlouho a nakonec na ně stejně došlo. Docela pěkně voněly a podpaží osvěžily. Určitě je to skladnější než deodorant, ale znovu si to koupit v Sephoře nepotřebuji. Kdyby to dělala jiná značka tak ráda vyzkouším.
Natura Siberica - krém na ruce, vůně tohoto krému mi připomíná pánskou kosmetiku. Někdo to má rád, ale pokud to není určeno pro muže tak to moc nevyhledávám. Já osobně mám radši sladké něžné parfemace a nebo někdy raději žádné. Krém mi svou hydratační schopností nepřipadal nijak výjimečný. Moc mě nezaujal.

Co jste v poslední době spotřebovali Vy, a víte že si to chcete pořídit znovu ? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat