neděle 5. října 2014

3 PRODUKTY: Sprchové gely od Creme 21

Předem se rovnou omlouvám za kvalitu fotek, zlobilo mě totiž světlo a bohužel jiné fotky nemám. Značku Creme 21 jsem dříve neznala, ale jednoho dne se u nás doma objevily tyto sprchové gely a já byla ráda, že můžu vyzkoušet něco nového.


Po vzhledové stránce jsou sprcháče celkem fajn a balení bytelné. Otvírání je klasické, jako má většina sprchových gelů. Otvor je velký tak akorát a obsah se tedy dávkuje dobře. Všechny tyto sprchové gely mají gelovou konzistenci, která je zbarvená (viz. foto níže). Pění tak nějak středně.


Zelené jablko se mi vůní líbí asi nejvíce, je totiž takové sladké a svěží, ale asi nic co bych musela mít znovu. Růžové šampaňské je jak sprchový gel pro Barbie, protože má takovou super růžovou barvu. Vůně je dost sladká a celkem pěkná, ale zelené jablko mi připadá lepší. Nakonec tedy třešňový květ, který mě svou parfemací zaujal nejméně (nevzpomínám si konkrétně jak voněl, ale k třešním to mělo opravdu daleko, navíc to byla taková sladká chemická vůně). Oproti ostatním sprchovým gelům obsahuje takový ten drobný shimmer. Připadalo mi že byl obsahem snad nekonečný a těšila jsem se až ho spotřebuji.

zelené jablko / růžové šampaňské / třešňový květ

Ke sprchovým gelům značky Creme 21 můžu říct, že mě nijak extra neohromily. Pěnivost je střední, konzistence gelová a vůně nejsou zas tak hezké, že bych je chtěla mít ještě někdy znovu. Když si navíc vezmu že stojí asi okolo 60 kč tuším (ve slevě 40), tak to není tedy žádný zázrak a radši se vrátím ke svému oblíbenému Palmolive. Pro jednou to stačilo a já zas ráda vyzkouším něco jiného.

Máte nějaký oblíbený sprchový gel?

Žádné komentáře:

Okomentovat