pátek 3. října 2014

Odličovací polštářky Linteo Satin

Linteo odličovací polštářky jste u mě mohli už vidět, ukazovala jsem Vám ty heřmánkové, které mi tedy nepřišli nějak vyjímečné. A jelikož jsem stále na lovu těch dokonalých odličovačích polštářků, tak bych Vám chtěla něco říct o dalším produktu této značky.


Tyto polštářky jsou ze 100% bavlny a k obličeji jsou opravdu jemné a šetrné. Klasicky mají jednu stranu normální a druhou texturovanou. Bohužel nejsou obšívané a tak moc nedrží svůj tvar a snadno se roztahají. Toto balení obsahuje 100ks a cena je tuším do 35kč. 


Tyto polštářky nejsou špatné, ale vadí mi že nedrží svůj tvar. Kdyby byly obšívané, určitě by to bylo lepší. Nedávno jsem vyzkoušela tampónky z Billy značky Today, které jsou tedy těmto velmi podobné a tuším že jsou i levnější. Linteo Satin odličovací polštářky si znovu nejspíš nekoupím, Ebelin je pro mě prostě stále lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat