pátek 13. června 2014

Linteo - heřmánkové odličovací tamponky Elite

Jak už jsem zde jednou zmiňovala, dala jsem se na pátrání po ideálních vatových tamponcích. Zatím jsem na začátku, protože jsem jich vyzkoušela jen pár. Tuším že někde v Září mě tyto Linteo v jednom obchodě zaujaly, a tak jsem si je vzala. Používat jsem je začala ale až nedávno.
Značka Linteo je mi známá hlavně pro své ubrousky, kapesníčky a vlhčené ubrousky. Kdyby někdo nevěděl, je to česká firma, která je na trhu více než 15 let.


Z řady Elite si můžete vybrat ze dvou verzí tamponků, této heřmánkové a aloe vera. Na první pohled se mi balení celkem líbí, nebo spíš ty růžové tamponky uvnitř, nikdy jsem takhle barvené ještě neviděla. Je škoda že za takovou cenu, tuším že 40kč, je v balení pouze 80ks. Jsem většinou zvyklá na 100ks, 120ks.


Jak je vidět na fotce výše, tamponky jsou texturované jinak z každé strany. To, co se mi líbí je to, že jsou olemovány, protože díky tomu drží svůj tvar a snad nikdy se mi neroztahaly. Jsou tedy opravdu pevné a ze 100% bavlny. Nijak jsem ale nepochopila to, proč jsou heřmánkové. Nevoní tak a pochybuji že by v sobě něco z heřmánku měli.


Na pleti byly příjemné a nijak ji nedráždili. Jsou zajímavé tím, jak jsou růžové, ale jinak na nich nic zvláštního není, až na to že by měly být extra přírodní. Za tu cenu mi přijde, že je tam málo kusů a zatím si je koupit znovu neplánuji. Jsem ráda že jsem je vyzkoušela, ale nejsou tak dobré jako Ebelin.

Jak dopadly tamponky z Lidlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat