pondělí 16. června 2014

Legendární a všem známý Camouflage cream!

Po přečtení nadpisu určitě všichni víte o čem dneska bude řeč. Existuje vůbec v našich končinách někdo, kdo se zajímá o kosmetiku a nikdy o něm neslyšel? Já si myslím, že většina z Vás ví o jeho nízké ceně a vychvalovaných schopnostech. Je to prostě zase jeden ze známých produktů, jako je například NYC smooth skin powder, o kterém se nesou jen kladné a nadšené ohlasy. Trvalo mi to dlouho než jsem se k jeho koupi dostala, protože zas tak extra krycí korektor nebo make-up nevyhledávám a nepotřebuji. Ale je samozřejmě dobré něco takového doma mít, protože nikdy nevíte, kdy se Vám to bude hodit - to samé platí tedy o tomto korektoru.


Musím říct, že toho balení jsem se zprvu celkem bála, protože nemám ráda tyhle kalíšky kam musíte sahat prsty, znamená to totiž více bakterií v produktu. Zatím jsem se ani s typem tohoto balení u korektoru nesetkala, vyzkoušela jsem "rtěnkovité" balení, v peru, v tubičce nebo s houbičkovým aplikátorem. Je to klasicky černý kalíšek s průhledným víčkem, na kterém je text.  A řeknu Vám, že mi tohle opravdu moc nevyhovuje. Nejen kvůli výše zmíněnému držení bakterií, ale i kvůli tomu že mám poměrně dlouhé nehty a korektor mi s nimi nejde dobře nandat. Vetšinou do něj třeba omylem dloubnu nehtem a mám pak korektor celý rozpatlaný a rozmačkaný. Dále se mi také podařilo i víčkem korektor poškodit, no co Vám budu povídat, za mě je prostě tohle nejnepraktičtější korektor jaký jsem kdy měla. Jinak vzhledově a barevně se mi líbí, černé klasické balení mám nejradši.


Nemá žádnou vůni, což je pro některé z nás výhodou. K dostání je ve třech odstínech: 010 ivory, 020 light beige a 030 rosy beige. Kupovala jsem si ho někde na začátku roku a s odtínem 010 ivory jsem neměla problém, jsem jen zvědavá na léto, zda ho budu moct používat. Majitelky světlé pleti by asi potřebovali ještě nějaký odstín 000, protože není úplně nejsvětlejší. Korektor má velmi hutnou a tuhou konzistenci, nanáší se tedy lépe prsty, protože se trošku rozehřeje a dobře ho do pleti zapracujete. Štětcem jsem ho zkoušela nanášet jen párkrát a to jen na prosvětlení obočí. 


Krytí korektoru je tedy neuvěřitelné, vyšší jsem zatím u tohoto typu nepotkala. Korektor na pleti docela drží a výhodou je to, že nevysušuje. Pupínky či jiné nedokonalosti s ním perfektně zamaskujete, fakt je na to dobrý pomocník. Dá se dobře vrstvit, takže si myslím, že s ním všichni dosáhnete požadovaného výsledku. Ovšem na kruhy pod očima, to už takový zázrak není.. A to hlavně proto, že zalézá hodně do vrásek a je příliš nápadný (on je vlastně nápadný všude hodně). Pod očima je tedy hodně vidět, a už ho na tyto místa nepoužívám, protože na to prostě není vhodný (více mi na to vyhovuje rozjasňující pero od Yves Rocheru). Obzvlášť po tom, co jsem s nim měla nemilou příhodu. Už asi rok a půl si kupuji řasenku od Dermacolu Magnum, neuvěřitelně mi pokaždé vyhovovala, udělala mi řasy opravdu nádherné. Po několika dnech používání tohoto korektoru a Magnum řasenky jsem si všimla že mám nějaké moc velké šedé kruhy pod očima, a bohužel si toho všimlo i okolí. Někde po 3 hodinách od nanesení řasenky jsem měla množství napadaných drobečků pod řasami, a když jsem se vracela domů, vypadala jsem jak naprostá panda/pinda :-D nevěděla jsem kde je chyba, až na den kdy jsem si místo camouflage cream dala fit me!. Myslela jsem si že je to řasenkou, ale zjistila jsem že ta chyba je v camouflage cream. Když ho nepoužívám pod oči, nemám s ním žádné velké problémy. Výdrž je lepší průměr, nějakých 6 hodin vydrží, ale pak se začne lehce ztrácet. 


Přikládám i foto s názornou ukázkou krytí. Jako první jsem použila červenou konturku od Essence, je zde vidět jak skvěle si s červenými fleky či žilkami poradí. Dalším testem byly gelové linky od Inglotu, které jsou pro mě nejpigmentovanější a nejlepší co jsem kdy vyzkoušela. Jak už jsem zmiňovala výše, je dobré něco takového doma mít, protože se to vždy hodí. Krytí má tedy na jiné poměry vysoké, ale bohužel pod mé oční okolí není vhodný, protože tam působí moc výrazně a zalézá do vrásek. Dělal mi neskutečnou neplechu spolu s Magnum řasenkou, obrovské pandí kruhy pod očima během půl hodiny.. Razantními nevýhodami tohoto korektory jsou tedy dostupnost (protože značka Catrice neni všude), balení, zalézání do vrásek a to, že je poměrně dost na pleti nápadný.

Co Vy a camouflage cream, máte s ním nějaké zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat