úterý 25. února 2014

Maybelline - Fit me! korektor

S recenzí na tenhle produkt jsem si dala opravdu na čas, ale bohužel je to kvůli určitým důvodům. Jedním z těchto důvodu je to, že jsem si asi omylem smazala fotky - to by se dalo ještě napravit tím že bych fotky jednoduše udělala znovu ale korektor už po dvou týdnech nevypadal tak jako když jsem ho koupila. Tím chci říct že se sloupal nápis i barva a to pak na fotkách vypadá příšerně! I přes tento problém jsem chtěla článek napsat, tak doufám že mi omluvíte to jak balení vypadá (alespoň to vypovídá o tom že to balení je pěkně nekvalitní a může se to stát i Vám).


Nový korektor jsem opravdu potřebovala, protože jsem měla jeden tuhý Astoru který nebyl vůbec dobrý, a tak jsem si při jednom nákupu v Německu koupila tento. Jako vždycky začínám balením, které jak už jsem zmiňovala výše je trochu na prd. Vypadá celkem ošklivě když už pak na sobě nemá ani tu černou barvu a celkově to na mně působí lacině. Má houbičkový aplikátor s kterým se zachází bez problémů.


Odstínů je asi 6, přičemž já jsem viděla v drogériích asi jen 2? Nevím už si nepamatuji, tak nechci lhát. Já mám odstín č. 10 který je trochu víc do žlutého podtónu. Na zimu je na mně odstínově akorát, a to nejsem žádná bledule. Konzistence je krémová a dá se velmi dobře roztírat i vrstvit. Krytí není 100% ale i tak je to opravdu slušný výkon. Zakryje malé i velké problémy. Obsahuje lehké třpytky, když si dáte jen korektor tak jsou celkem vidět, ale pokud jej zakryjete make-upem tak nejsou.


Nezalézá do vrásek ani do pórů, a to co je pro mně velkým plusem - je to že nevysušuje. Pod očima i na některých nedokonalostech vydrží celý den. Jelikož momentálně netrpím na akné, tak ho používám jen na kruhy pod očima. Někdy jsem používala jen korektor a NYC pudr a byla jsem spokojená. Když už něco nosím ve své kosmetické taštičce, tak je to právě tenhle korektor. Pokud hledáte dobrý korektor, tak se mrkněte po tomhle, protože za 150kč je opravdu skvělý.

Žádné komentáře:

Okomentovat