středa 18. června 2014

E.L.F poštovné zdarma (Červen 2014)

Myslím  si, že po přečtení tohoto nadpisu asi není více třeba říkat. Elf má zase svou klasickou akci s poštovným, kde je malé ale. Musíte nakoupit za více jak 400kč. Akce platí od Úterý 17.6 do Pondělí 23.6. Takže pokud jste po něčem od Elfu toužili, teď máte dobrou příležitost ušetřit na poštovném.


Mě popravdě už tato značka moc neláká.. protože jsem zjistila, že za kvalitu je lepší si někdy připlatit. Něco málo jsem od nich vyzkoušela, ale ne zas tolik, abych na tuto značku mohla zanevřít. O některých věcech od Elf, jsem psala zde.

Ve zkratce Vám řeknu co za to stálo a co ne. Linky essentials za ty peníze nejsou špatné, ale beru to vzhledem k mému zvolenému odstínu (stardust). Minerální báze je podle mě ztráta peněz. Eyebrow kit určitě stojí za vyzkoušení, pokud něco takového hledáte. Líbí se mi jeho balení, které obsahuje zrcátko, štěteček, stín i vosk. Rtěnky určitě neosloví někoho, kdo vlastní doma Mac nebo YSL. Za to se ale mohou líbit někomu, kdo s nimi teprv začíná, a díky nízké ceně si může vyzkoušet jakékoliv odstíny. Je proto pravdou že doma mám těchto rtěnek pět, a nepoužívám je. Například můj oblíbený Inglot je úplně na jiném levelu.

Dále mám tuto obrovskou paletku, do které si ale myslí, že se nevyplatí investovat, pokud nejste člověk co se líčí každý den i včetně očí. Já jsem ji dostala jako dárek, takže si na ni v podstatě nestěžuji, ale sama bych si jí nekoupila. Pigmentaci bez podkladu je nižší střední a bohužel výdrž posoudit nemůžu. A abych se přiznala, nikdy jsem ty stíny nepoužila a neprovětrala ven. Za to ty tvářenky, rozjasňující bronzery a matné bronzery jsou naprosto úžasné. Kdybych dostala tuhle část určenou jen na konturování a projasnění obličeje, byla bych radši, protože mě takhle mrzí že paletku moc nevyužiji. Za mě tedy ta část s bronzery je na jedničku, ale stíny nic moc.

Pár věcí od Elfu ještě doma mám ani nevyzkoušeně, takže je to spíš půl na půl, zda to za to stojí. Každopádně pokud tuto značku máte rádi a nebo by jste ji právě chtěli vyzkoušet, určitě mrkněte na jejich stránky a využijte této akce.

Žádné komentáře:

Okomentovat