pondělí 25. března 2013

ELF - Essentials rtěnky + update

Nedávno jsem si prohlížela stránky e-shopu E.l.f a narazila jsem na tyto rtěnky z řady Essentials. Především mně zaujala jejich cenová dostupnost a nabídka 12ti odstínů. Objednala jsem si je, abych zjistila zda je cena úměrná kvalitě či ne. Myslíte si že je to propadák nebo top? Pojďme se na to podívat.


ESSENTIALS Rtěnka - fearless  /  ESSENTIALS Rtěnka -  seductive

Dlouho jsem se rozmýšlela jaký odstín si mám objednat, ale nakonec jsem zvolila odvážnou červenouz fearless a trochu nude seductive. Určite to znáte že si objednáte nějaký odstín podle obrázku a pak vám domů příjde odstín se stejným názvem ale s jinou barvičkou.. tohle je hold riziko nakupování na internetu. Proto si raději vyhledám nějakou recenzi, abych mohla udělat konečné rozhodnuté. Na obrázku pod texte můžete vidět rtěnky vyfocené na 3 světlech.

Balení obou dvou rtěnek je plastové spíš jednoduché, zde kvalita odpovídá cenně. "Stříbrná"  barva balení není špatná, ale přeci jen černá elegantní rtěnka sama o sobe říká "zkus si mě, kup si mě". Někdy při otáčení rtěnka trošku dře a celkově to balení je spíš fórové, doufám že se mi nerozbije.
Nejprve bych řekla něco o odstínu fearless, už od pohledu je vidět že je to tmavší teplá červená, což by i tak nějak odpovídalo obrázku. A co výdrž a celkový dojem?


Červených rtěnek není nikdy dost, přeci jen je každá něčím jiná. Pigmentace mně překvapila a musím říct že je na rtěnku za 39kč slušná. Konzistence je krémová a rty moc nevysušuje. Ovšem s výdrží to už není zas tak báječné. Po prvním napití ze skleničky můžete očekávat že půlku rtěnky necháte na skleničce (což moc dobře na společnost nepůsobí). Jinak řečeno, kdyby jste si s touhle rtěnkou vyšli někam na ples, určitě budete chodit každou půl hodinku kontrolovat rtěnku jestli se vám nerozmala. Opravdu stačí málo a rtěnka se rozmaže a pak za sebou zanechá růžovo-červenou šmouhu.

(celkem vtipná barva make upu v levo, nechápu jak někdy fotografie zkreslují)

Na nude odstín seductive jsem byla hrozně zvědavá, protože jsem nevěděla jestli bude odpovídat obrázku. Koukala jsem na mnoho recenzí tohoto odstínu a pokaždé vypadal uplně jinak. Můžete se podívat na článek Mii z Kissbooku ZDE, kde má stejný odstín a přesto vypadá zas jinak. Pigmentace je stejná jako u předchozího odstínu, takže to ujde. Je to opravdu zajímavý odstín.. trochu narůžovělý, malinko hnědý. Řekla bych že výdrž je lepší než u červeného odstínu fearless, asi hlavně proto že odstín není tak výrazný a změna není tak velká. 






Tento odstín jsem si moc oblíbila, protože je ideální jen na takové to lehké zvýraznění rtů ale přesto působí přirozeně. Pokud bych si měla vybrat mezi leskem a touto rtěnkou jen na rychlou úpravu, vyberu si tuto nude rtěnku.


Abych to shrnula tak tak mně rtěnky překvapily jsou pigmentací, a příjemně konzistencí. Odstínů mám doma už 6, doporučila bych je někomu kdo s rtěnkami teprv začíná protože jsou fakt levné, ale milovník rtěnek by se jen pousmál a vyndal jsou Urban Decay. Výdrž je u některých odstínů minimální.

Originální info o rtěnkách najdete ZDE.
+ slušná pigmentace, odstíny, cena
- dostupnost jen na e-shopu, výdrž

Máte s těmito rtěnkami nějaké zkušenosti? Jaký je váš oblíbený produkt od E.l.f?

Žádné komentáře:

Okomentovat