pondělí 3. června 2013

Garnier - moisture match

Mám pro Vás recenzi dvou kousků od Garnier, krémů z řady moisure match. Jedním z krémů které jsem testovala byl Oh! So matte (zelený) a druhým byl Goodbye dry... (růžový).



Na první pohled mně zaujalo barevné provedení krabiček, čímž se rozlišuje jejich druh. Na krabičce je stručně napsáno co by měl krém dokázat při jeho používání. 
Oh! So matte a Goodbye dry


 Nejprve bych řekla něco o Oh! So matte. Tento krém je určen pro smíšenou až mastnou pleť. Hydratuje, sjednocuje, matuje a to prý po celý den. Zlepšuje texturu pleti. Rychle se vstřebává a je nemastný. Má nazelenalé zabarvení a voní trochu jako mandarinky. Já ho používám večer před spaním, a když se ráno probudím tak je má pleť hydratovaná ale zároveň matná.
Ingredience: Výtažek ze zeleného čaje a rostlinný elixír.
Nanesu podkladovou bázi (dermacol) a má pleť je zmatněná po celý den, max. jednou za den přepudruji T zónu. Jediné mínus které musím dát je ohledně naplnění tuby.. krém jsem namířila proti slunci a viděla jsem že ho tam bylo asi tak 60% a to jsem si to teprve koupila.. to pro mně bylo jediné zklamání. Pokud máme mastnější pleť tak si ho určitě kupte! Stojí asi okolo 160kč ale v různých akcích které jsou např. v DM a Rossmanovi je můžete koupit levněji.

Shrnutí: opravdu matuje a hydratuje zároveň
DOPORUČUJI
Konzistence: hutnější 
+ hydratuje, matuje
- tuba krému nebyla plná

 Oh! So matte 


Krém je určen pro velmi suchou pleť. Chrání před dehydratací a nepříjemným napětím. Zlepšuje texturu pleti. Jako jeho kolega (oh! so matte) se rychle vstřebává a je nemastný. Vyživuje, zjemňuje a hydratuje. Je to narůžovělý balzám který voní jako květiny.
Ingredience: Olej s kamíélie a rostlinný elixír
Tento krém nepoužívám tak často jako Oh! So matte ale jsem s ním také spokojená. Používám ho když je má pleť viditelně sušší než obvykle a potřebuje nějakou SOS záchranu. Jak už jsem se zmiňovala u Oh! So matte tak i tento krém nebyl ve své tubě plný.. Jako všechny produkty z této řady stojo  max. 160kč.


Shrnutí: Vhodný pro extra suchou pleť
DOPORUČUJI
Konzistence: hutnější
+ hydratuje a zjemňuje pleť
- tuba krému nebyla plná 














Goodbye dry..

Žádné komentáře:

Okomentovat