pátek 7. června 2013

Max Factor Creme Puff pudr

Max Factor? Co se vám vybaví pod tímto pojmem? Mně rozhodně - make up maskérů filmových hvězd. Je to jen reklamní logo nebo je opravdu max factor skvělý? Od této značky jsem měla jen řasenku 2000 calorie, vzoreček make upu Facefinity All Day Fawless 3v1 a ještě na mně čeká Angeless Elixír 2v1 make up + sérum. S řašenkou jsem byla spokojená, ale s make upem 3v1 mám hrozné zkušenosti.
Ale teď už k tomu hlavnímu tématu.. nedávno jsem si pořídila pudr Creme Puff na doporučení mé kamarádky. Zkusila jsem ho, a co myslíte?

Creme Puff je matující a krycí pudr vhodný pro všechny typy pleti. Údajně umožňuje dvojí použití: při použití vlhké houbičky ho můžeme nanést jako make up, a při použití štětce slouží jako pudr. Já jsem to nikdy vlhkou houbičkou nezkoušela. Jeho černé balení se zlatým popisem působí elegantně, ale samotný pudr nic moc. Včetně balení je houbička, která se absolutně nedá použít už od pohledu a plastová folie.


Jako mého pudrového miláčka jsem zvolila Mattifying Compact Foundation powder - Sephora, který má krásné zrcátko i aplikátor, takže s tímhle balením jsem moc spokojená nebyla. Chybí mi u něj zrcátko a vadí mi že je otevírací a né odklápěcí. Prý se přizpůsobí každému typu pleti - ale to je opravdu nesmysl..



 Další problém jsem měla když jsem vybírala odstín. V Rossmannovi jsem vzala jsem ten nejsvětlejší a to byl 05 translucent, ale je hodně tmavý. Hodí se možná tak na léto když budu mít opálenější pleť. Když jsem s ním ráno přepudrovala obličej, nevypadal tak špatně.. ale během dne se mi začaly dělat malé mapičky a obličej byl trochu lesklejší v T zóně. Mám teď pleť v dobrém stavu, řekla bych že není vysušená ani mastná, a proto jsem se divila že jsem se trochu leskla.
Max Factor mně opět zklamal. Možná někomu vyhovuje ale mně bohužel ne.


Shrnutí: jsem z něj zklamaná, už si ho nekoupím
Výdrž: nízká
+ příjemná vůně
- nematuje, dělá mapičky, nepřirozená barva

Žádné komentáře:

Okomentovat