sobota 22. června 2013

Rimmel LYCRA PRO lak na nehty

Jaké máte nejradši barvy laků na nehty? Máte taky někdy problém najít ten správný odstín? Já osobně dávám přednost červené a nude odstínům. Každý lak mi příjde úplně jiný, například já mám v šuplíku 14 různých odstínů červené. A ten správný nude odstín? To je pro mně jako hledat jehlu v kupce sena. Trvalo mi dlouho, než jsem našla svého oblíbence.
Jak už vidíte na obrázku je to lak od Rimmelu LYCRA PRO. A proč se vlastně stal mým oblíbeným nude lakem?



Když vybírám laky na nehty jde mi hlavně o odstín, dobu schnutí a na konec výdrž. Mám docela větší sbírku laků, ale málo jich používám. Bohužel nemám čas si každej den lakovat nehty takže když mám možnost si koupit lak s výdrží "10ti dní" tak ho beru. Mám ráda jednoduchost takže si nehty ani nijak nezdobím.

Obrázek 1. Lak je tekutý, takže se s ním lépe lakuje než kdyby byl hutný.
Obrázek 2. Štěteček je určen pro snadné nanášení, je širší a dobře se s ním manipuluje
Obrázek 3. Barva laku je světlejší, takový přirozený odstín pro jemný vzhled


 Líbí se mi že schne rychle, než si nalakuju druhou ruku tu první mám suchou. Vydrží cca 6dní, ale poté začne ztrácet trochu barvu. Někdy nehty přelakuju druhou vrstvou a vydrží zase o něco dýl.


Lak má v sobě pomocníka jménem LYCRA, a díky tomu jsou vaše nehty odolnější. Mám odstín 290 PASTEL PERFECTION, který je pro mně opravdu perfection. Stojí asi okolo 60-90kč.

DOPORUČUJI
Konzistence: tekutá
+  velký štěteček, neloupe se, nabídka mnoha odstínů
- měl by vydržet až 10dní, ale tomu asi nikdo nevěříme..

Žádné komentáře:

Okomentovat