středa 21. května 2014

ELF - ESSENTIALS tekuté oční linky (stardust)

Článek na tyto linky jsem psala asi před rokem a jelikož jsem v začátcích měla opravdu malou slovní zásobu a mé věty stály celkem za prd, rozhodla jsem se pro malý update. Navíc po tak dlouhé době mám na linky už celkem ucelený názor. ELF je prostě známá levná značka, stejně tak na mně působí a i podobná mi přijde MUA. Ale s MUA nemám žádné zkušenosti takže nemůžu soudit. Jen mi jejich styl a koncept připadá stejný. Nevýhodou ELFU je pro mně to, že se u nás v Evropě dá sehnat jenom na e-shopech.


Linky popravdě moc nepoužívám, ale pokud budu chtít nějak své oči lehce obohatit, vím že je tu mám a můžu po nich sáhnout. Balení odpovídá ceně, je plastové a jednoduché. Štěteček je také velmi obyčejný, ale musím říct že se s ním vůbec špatně nemaluje. Stejný aplikátor mám na jednom štětci z Ebay asi za 20kč, takže mi nijak nevadí a vzhledem k tomu jak vypadá, svou práci odvede dobře.


Jak už jsem zmiňovala na začátku, linky mám už rok ale stále malují. Jen mám pocit že ty linky na stěně lahvičky jsou už zaschlé - ale šlo by do nich nakapat pár kapek do očí a možná by byly zase v pohodě. Vzhledem k tomu že mám odstín stardust, tak pigmentaci nebo rozmazávání moc soudit nemůžu. Je to v podstatě jen čirý gel se třpytkami. V linkách se objevují zelené, fialové, oranžové a modré třpytky. Nevýhoda těchto linek je, že pokud je nanesete ve velké vrstvě začnou se po uschnutí trochu odlupovat. Jinak si myslím že drží obstojně, ale jelikož mám tento odstín u kterého se výdrž nebo vytrácení barvy nedá moc posoudit tak nevím jak na tom jsou ostatní.


Určitě tohle není důvod proč by jste museli jít hned na ELF stránky a objednat si to, to ne, ale kdyby jste si tam něco objednávali určitě se po nich mrkněte, protože za tu cenu nejsou špatné. Nemám k nim ani nějaký zápor, ale beru to jen podle tohoto odstínu protože s jinými nemám zkušenost. Je to spíš takový ten produkt, který Vás nenadchne. Na nějaké hraní s líčením si myslím, že není špatný. Za těch pár korun, stojí za vyzkoušení. Až si budu něco objednávat z ELFU tak se na tyhle linky mrknu a možná si je koupím, abych mohla posoudit zda i jiné odstíny jsou na tom takhle celkem pozitivně.
Můžete je zakoupit zde.

Máte nějaké zkušenosti s linkami od ELFU?

Žádné komentáře:

Okomentovat