pátek 23. května 2014

Neuvěřitelné se stalo skutečným - Essence řasenka na obočí

Nestává se to sice často.. ale přeci jen někdy máte takovéhle štěstí. Moje štěstí mně po delší době potkalo v DM, při úplně obyčejném nákupu, ani nevím pro co jsem tam vlastně šla. Znáte takové ty jejich výprodejové stojany? Někdy se podívá co tam mají, ale když je to tam tak hrozně rozházené a občas i zničené věci tak mně to tam ani neláká se podívat. Samozřejmě co jiný krám, to jiný personál, jiné chování i jinak uspořádané zboží. Měla jsem docela štěstí, protože tenhle výprodejový stojan byl asi nově a věci ještě nebyly rozházené ani zničené. A pak jsem to uviděla... nějaký hnědý obal, připomínající řasenku s cenovkou 15kč. Po bližším zkoumání jsem přišla na to, že je to řasenka na obočí. Ehm.. Už jsem Vám někdy řekla že jsem "úchyl" na obočí? Ráda si ho upravuji a ješte víc radši kupuji nějaké výrobky určené na něj. Například ze značky Anastasia naprosto slintám, a věřím tomu, že až ji někde potkám tak neodejdu s prázdnou.. Respektive na pár věcí mám už zálusk. Zpátky na zem, protože dneska to neni Anastasia ale Essence.


 S řasenkou na obočí jsem zatím měla zkušenost jen u Catrice, a průhledné verze Elfu. Catrice mně moc nenadchla, obočí skoro vůbec neobarvila, ale na druhou stranu ho maličko zafixovala. Ještě mám vyhlídnutý gel na obočí od Alverde, který vychvaluje GetTheLou, ale to až za nějakou dobu.
Balení je obyčejné, plastové a sladěné do hnědé barvy. Možná jste si na fotkách všimli, že je víčko trošku barevně odlišné od druhé části - udělala jsem to já, protože jsem odlakovačem sundávala nálepku a ehjle, obal jsem zmatnila. 


Kartáček je opravdu zvláštní, na můj vkus by ani takový být nemusel. Asi by mi více vyhovoval klasický pevný a úzký štětinkový kartáček. Konzistence řasenky na obočí není nijak tekutá, ale ani gelová. Je to spíš taková náplň podobající se řasence na řasy. I na fotce níže je vidět, že v sobě obsahuje takové malé vlákýnka/chloupky. Ty by měli obočí dodat větší optickou hustotu. 
Aplikace řasenky na obočí je trošku obtížnější nejen kvůli kartáčku, ale i kvůli konzistenci barvy, která při nepřesné aplikaci obarví i kůži. Obočí obarví tedy hezky a celkem i výrazně. Vlákýnka v řasence podle mého obočí nijak nezahustí a bohužel zde není ani žádná fixace.


Celkově jsem s tímto produktem spokojená, jen mně mrzí to, že řasenka obočí nefixuje. Pro mně byl tohle super kup, kterého nelituji, za tu cenu. Ráda bych ale vyzkoušela i produkty jiné třídy.

Co Vy a obočí, upravujete/neupravujete si ho?

Žádné komentáře:

Okomentovat