úterý 20. května 2014

Vlček, kterého si zamilujete!

Nedávno jsem byla v kině na filmu Wolf of Wall street, a říkám Vám, to musíte vidět! Klidně si myslím že tohle by stačilo, protože k tomu filmu nemám víc co říct, než to, že je naprosto úžasný.
Naposled si mně v kině získal film Iron Man 3 protože Robert Downey je šarmantní fešák, který umí hrát a ty jeho vtípky prostě žeru. Iron Mana jsem považovala za nejlepší film posledních dob, tedy pokud beru ty novější, protože na Top Gun a Pearl Harbor nic nemá, že! :-D Pak se mi nedávno líbil i film Velký Gatsby kde hrál Leonadro DiCaprio, který mi nijak nevadí (ani nevíte jak tu větu "mi nijak nevadí" teď považuji za vtipnou.. dřív jsem ho vůbec nijak nevyhledávala ale teď.. no dočtete se níže). A pak přišel ten den, kdy jsme šli s přítelem do kina na Wolf of Wall street.. film trval asi 3 hodiny a vůbec mi to nevadilo, protože ale takhle odvařená z filmu jsem ještě nebyla!

 Zde najdete trailer. Propagační plakát z filmu Wolf of Wall Street. Zdroj

Na začátku filmu jsem si říkala, "jo ten Leonardo je furt kočičák".. a na konci filmu jsem si přála aby si pro mně do ČR přiletěl soukromým tryskáčem a odvezl k sobě domů v náruči :-D (Ehm, doufám že tohle nečte přítel, jinak budu mít utrum na filmy s DiCapriem :-D) Miluji filmy, kde nikdy nečekáte co se stane, a to u tohoto filmu fakt nevíte co se stane, protože je plný překvapení - někdy milých a někdy ne. Na jednu stranu bych Vám tu chtěla popsat o čem to je, ale to by jste pak ztratili důvod se na to podívat v kině nebo si to stáhnout, že :-) Do kina jsem snad v životě nešla dvakrát na stejný film, ale na tenhle bych klidně ještě jednou šla, protože přeci jen to velké plátno a kvalitní zvuk dělá svoje. Připadá mi že v tomto filmu se vystřídalo mnoho žánrů, ale oficiálně je to tedy biografická krimi-komedie. Ač jsem si to nemyslela, ale přemýšlela jsem o tom, tento film je natočen podle skutečných událostí pána jménem Jordan Belfort.


(9) Tumblr

Možná budu pro Vás ted divná, ale Titanic jsem neviděla asi 5let a nikdy jsem ho neviděla od začátku do konce. Divný co? Ale popravdě mi to ani nevadí, protože vím jak ten film skončí a nic na tom už není zajímavého. Ale je pravdou že bych se na něj mohla někdy podívat. Jak už jsem zmiňovala toho Velkého Gatsbyho (The Great Gatsby), tak jsem z tohoto filmu měla posledních pár měsíců v hlavě dané, že je DiCaprio prostě strašný slušňáček, gentleman, vysoká třída a neuvěřitelně šarmantní muž. A přiznejte se, kdo na tohle neletí? Ve filmu Wolf of Wall Street je naopak DiCaprio takový lump, majitel firmy, z velké části i feťák, alkoholik (ale né v tom špatném slova smyslu, no ikdyž). Nevím jak Vy, ale já miluji chlapy v oblecích.. vypadají tak profesionálně, sebevědomě, uctivě a neuvěřitelně sexy! U tohoto filmu se prostě zasmějete, budete se bát i brečet... tohle je můj nejoblíbenější film za posledních pár let - a doufám že ho nic nepředčí.


Foto z filmu Wolf of Wall Street. Zdroj.

A nakonec přidávám video s mou nejoblíbenější scénou :-)
Pokud máte chuť a čas se podívat na nějaký film, mrkněte na tento!

Žádné komentáře:

Okomentovat