pondělí 19. května 2014

ELF - STUDIO minerální báze pod make-up

Tuhle bázi mám doma opravdu strašně dlouho a taky jsem se i zde rozhodla pro takový malý update. Jsem dneska nemocná takže mám trochu času navíc a reorganizuji blog. Mažu staré články a nebo je právě updatuju. Tuhle bázi jsem si pořídila při mém prvním nákupu na ELF e-shopu a pamatuji si že jsem se hrozně rozhodovala zda ji do toho virtuálního košíku hodit nebo ne. Nakonec tedy jo, a co myslíte, vyplatilo se mi to?


Balení báze se mi vůbec nelíbí. Je zbytečně moc velké, těžké, mohutné a celkově vypadá divně. Je to celé plastové a působí to lacině, jde zde jen o snahu nějakého nadčasového designu, ale moc se to nepovedlo. O to horší to je, když Vám prozradím že to má jen 14ml, ale balení je stejně velké jako normální make-up který má 30ml. Prostě to zbytečně zabírá místo. Momentálně mám bázi od Inglotu, ta má 30ml a oproti téhle je to fakt prcek.


Pumpička nic moc, protože někdy pumpujete a nic nevyleze. Samotná konzistence báze je strašně zvláštní, je opravdu hodně hutná, má v sobě cucky a žmolky takže jí musíte pořádně dohladka rozmazat. Je bez parfemace. Přijde mi že na pleti je hodně cítit a celkem na ní sedí. Na ELFU jsou celkem zajímavé vlastnosti, co by báze měla dělat a jak úžasnou pleť po ni máte, no bohužel mně nepřipadá ani jedna věc pravdivá. Neabsorbuje přebytečný maz, nestahuje póry a nematní. Pleť trochu vyhladí a možná i nějaké ty vrásky zaplní.


Při rozhodování o koupi mně hodně ovlivňovali recenze přímo pod produktem na e-shopu a když tam tak koukám tak jsou tam vesměs kladné recenze. Nechápu to, protože ty lidi asi nevědí co opravdová báze pod make-up má dělat - měla by prodloužit výdrž. A to tahle absolutně nedokáže, nedělá prostě nic. Je mi na pleti nepříjemná, prostě jako kdyby jste si na obličej namazali tuhé sádlo (vím že to je divný přirovnání, ale je to tak:-D). Celkem rychle ubývá, nepoužívám ji a už je stejně půlka fuč. Ještě k tomu výdrž make-upu neprodlouží, takže tohle je pro mně naprostá zbytečnost a vyhozené peníze. Fuj, nikdy víc! Za sebe tuhle bázi rozhodně nedoporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat