pátek 20. června 2014

Za sluníčkem a mořem do Itálie!

Nevím jak Vy, ale já mám ráda když někomu můžu lehce nakouknout do soukromí. Přijde mi, že už jsme hold od narození takový, že rádi poznáváme někoho i z jiných méně přístupných stránek. Proto bych se s Vámi chtěla podělit o celkové zážitky z mého letošního léta, které mi život naskytne. Jelikož jsem ještě student, budu mít klasicky volno jako většina z Vás, tudíž více času na blog a na aktivity, o kterých jsem celý školní rok snila.

Jako první se mi tedy blíží dovolená v Itálii. A o té bych Vám chtěla něco říct. Jedeme s přítelem a kamarády do městečka Tarquinia, které je pro představu asi 100km od Říma. Jako dopravu jsme zvolili vlastní auto, hlavně kvůli tomu, že se budeme chtít podívat po všemožných blízkých památkách a nemusíme být závislý na veřejné dopravě a na času. Můj přítel má v tomto městečku známé, a proto nám nabídli, že můžeme bydlet u nich na chatě. Pro nás, jako pro studenty, to je obrovská výhoda hlavně kvůli financím. Hodláme se zde zdržet asi 14 dní, ale nebudeme se tam celou dobu válet jen u moře. Jak už jsem zmiňovala, chceme navštívit mnoho památek (samozřejmě včetně těch nejznámějších, jako je například Colosseum), ale také i nějaké obchody a tržnice.


Kdybych měla mluvit o kosmetice, tak mě zde láká Kiko, které nesmím prošvihnout. Celkem se těším až poznám jejich místní drogérie a také Vám o nich něco napíšu. Sama jsem totiž hledala, co se vyplatí v Itálii kupovat, ovšem moc jsem toho nenašla a proto bych poté podle svých dojmů  napsala něco na ten způsob. Asi dvacet minut od našeho budoucího dovolenkového bydliště se nachází něco jako velké Tesco s mnoha malými krámky uvnitř. Největší radost mi dělá to, že je tam Sephora.. ach :-) Mám v plánu si tam pořídit nějaký bronzer, máte nějaké tipy?

Tak to je pro zatím asi vše, pokud by Vás cokoliv zajímalo, ptejte se. Během tohoto pobytu se budu snažit přispívat, ač nevím,  zda se mi to podaří. Takže se tedy můžete těšit na nějaké fotky, případně i video. Mějte se krásně, papa a já začínám balit kufry.. :-)

Máte nějaké tipy, triky ohledně Itálie?

Žádné komentáře:

Okomentovat