středa 11. června 2014

SPOTŘEBOVÁNO za Květen 2014

Ač jsem si tento článek připravovala dlouho předem, k samotnému psaní se bohužel dostávám až dnes. Jsem docela ráda za to, že mám teď v těch odličovacích produktech celkem systém. Docela se mi to i dobře sešlo podle značek, například do nedávna jsem používala mléko a pleťovou vodu od Mixy, nyní používám Bourjois a dále tu mám schované produkty i od Ryoru. Musím říct že každý měsíc cítím že je to s těmi spotřebovanými produkty lepší a lepší.. i když to stále není takové množství jako u někoho jiného. Jsem v tomhle hold začátečník.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Syoss - repair therapy shapoo
Garnier - posilující odličovač očí (zde)
Bioderma - hydrabio h2o micelární voda (zde)
Inglot - eyebrow pencil full metal (zde)
Lumene - blueberry volume mascara
Dermacol - night grow lash serum
Valentina - intimní ubrousky
Iseree - odličovací tamponky (zde)
Vichi - aerateint pure make-up
La Roche Posay - hydraphase instense legere
Freeman - detoxikační maska čokoláda a jahody


Syoss - repair therapy shapoo, ne a ne a ne! Šampóny Syoss se mi naprosto zprotivily, a doufám že už žádný nikdy vlastnit nebudu (ale bohužel doma ještě jeden mám). Nelíbí se mi jejich verze o 500ml protože než to spotřebujete to je fakt doba. Dále si během toho používání na něj vlasy zvyknou takže po tom "úžasném efektu" po umytí nebude ani stopa. Na druhou stranu musím říct, že hezky pěnil a během mytí jsem s ním neměla žádný problém. Ale na šampóny typu "repair" jsem už naprosto alergická. Šampón Vám milé ženy nikdy vlasy nezachrání, co se týče roztřepených konečků. Nejlépe na to pomáhají takové kokové věci jménem nůžky. Dost, tečka, nebudu se rozčilovat nad těmihle marketingovými triky. Do šampónů se vyplatí investovat.
Garnier - posilující odličovač očí (zde) je poslední dobou nejlegendárnější odličovač očí. Jsem na sebe pyšná za to, že jsem byla první kdo o něm psal :-D (ale jak všichni víme, samochvála smrdí). Jednoduše bych řekla že byl supr a o dalším balení nepřetržitě uvažuji. Oči nedráždí, velmi dobře odstraňuje řasenku a nezanechává oční okolí mastné, navíc neubývá nijak rychle. Podrobnější informace najdete v recenzi, byla jsem s ním spokojená a další balení si nejspíš brzy pořídím.
Bioderma - hydrabio h2o micelární voda mě velice mile překvapila a v tomhle mini balení jsem si jí naprosto užívala. Brala jsem si jí díky skladnému balení (15ml) především na cesty a nevěřili by jste na kolik použití mi vydržela. To co mě naprosto dostalo, bylo to jak dokáže odlíčit řasenku. Na tampónek stačí málo, ale micelárka si s ní stejně hravě poradí. Na obličej byla příjemná a lepí minimálně. Bohužel jí musím jednu věc vytknout, má hořkou chuť. Když jsem si s ní odličovala rtěnku ze rtů tak jsem měla poté rty hořké. Kdybych dávala body, tak je to 9/10 jen za tu hořkou chuť a vyšší cenu v plném balení. Kdybych měla problémy se suchou pletí, klidně bych si pořídila i plné balení, ale jelikož ji nepotřebuji tak to v plánu nemám.


Inglot - eyebrow pencil full metal (zde), od této tužky jsem ze začátku čekala něco jiného. Myslela jsem si že je to klasická tužka na dokreslení obočí, ale je to spíš jen vosk. Balení je naprosto krásné a celkově ho považuji a nejhezčí balení co jsem v roce 2013 našla. Tužka působí luxusně a trošku mi tímhle stylem připomíná i nové rozjasňující pero od Yver Rocheru. Jenže, vzhled není vše. Funkčností byla také dobrá, obočí hezky zafixovala a stín na obočí pak hezky přilnul. Ale, ale, ale.. Neuvěřitelně rychle ubývá a vzhledem k její ceně je to fakt špatný. Tužka mi vydržela od koupě maximálně měsíc a půl až dva měsíce, a do teď jsem si jí už jenom syslila. Cena se pohybuje okolo 320kč a vzhledem k té spotřebě to je pro mě moc. Vím, že něco takového existuje a až to budu shánět tak vím kde to najdu. Byl to můj klenot, ale znovu si jí nepořídím.
Lumene - blueberry volume mascara byla před hodně dlouhou dobou v Ladyboxu a bylo na čase ji už vyhodit. Pamatuji si, že mi řasy dělala vskutku dobré, s výdrží to nebyl také žádný problém ale to odlíčení bylo těžké. Přesně jste při tom měli oči jak panda a bylo to na delší dobu. Byla dobrá, ale ne nijak výjimečná.
Dermacol - night grow lash serum znáte určitě všichni. Sérum na řasy chce vyzkoušet určitě každá a když je takhle levné a dostupné, tak proč ne? Asi nebudu lhát když řeknu, že ho mám možná tři roky. Nevím jestli má cenu Vám tady vysvětlovat že to prostě nic nedělá a jediné na co to je dobré, je obočí. Někdy jsem ho používala na noc na obočí a přišlo mi je trošku delší a hustší. Také jsem ho používala jako fixátor po nanesení stínu na obočí. Svojí funkci nesplnilo, ale zase mě to nijak nezruinovalo.


Valentina - intimní ubrousky byly mimo ty dětské první které jsem vyzkoušela. Bylo tam 15ks a stály tuším okolo 20-30kč (koupila jsem je v Globusu). Byly poměrně dost mokré a vůně nebyla také moc podle mých představ, ale nic hrozného. Takhle malé balení je skladné a docela se divím že mi nevyschly, to mě opravdu překvapilo. Nebyl to špatný kup, ale ty Jessa z DM mi připadají lepší.
Iseree - odličovací tamponky jsou na můj vkus na obličeji trochu hrubší, Ebelin jsou oproti nim jemnější a příjemnější. Mám doma ještě jedno balení, ale až ho dojedu tak si další nekoupím. Měla jsem je asi 4x po sobě a už chci vyzkoušet něco jiného. Ovšem velmi příznivá je cena, která je asi 20kč za 120ks.
Vichi - aerateint pure make-up jsem si vzala v lékárně jen náhodou, ale odstín (23 clair ivory) i textura mi sedli dobře (teda dřív, teď už jsem opálená a raduji se z toho že můžu použít tmavší make-upy). Krytí je podle mého hodně nižší střední a na pleti působí velmi přirozeně když ho dobře zapracujete. Měla jsem už dva vzorečky, přičemž mi stačily tak na 5 použití. Výdrž jsem nijak nepozorovala, ale myslím si že bude okolo 6 hodin v tom ještě dobrém stavu. Zaujal mě a o koupi jsem uvažovala, ale cena je okolo 500kč.
La Roche Posay - hydraphase instense legere, o něm si už moc nepamatuji, ale jako většina těchto krémů je lehký, snadno se roztírá a je skoro neparfemovaný. Tuším že zrovna tento se hrozně dlouho do pleti vstřebával, třeba 2 hodiny a na to nejsem moc zvyklá. Na noc by mi to nevadilo, přes den ano. Moc mě nezaujal.
Freeman - detoxikační maska čokoláda a jahody je naprosto úžasná. Totálně mě dostala tím jak voní, má i hnědou barvu takže se pak cítíte jak kdyby jste na obličeji měli opravdovou čokoládu. Má hutnější konzistenci, zasychá celkem rychle a se smytím není také žádný problém. Na pleti je moc příjemná, Když si třeba čistíte póry (nebo je mačkáte) tak tahle maska je umí velmi dobře zklidnit a jakoby zmenšit. Moc mi vyhovovala a uvažuji i o plném balení.

Tak to je pro měsíc Květen mé spotřebováno, a slibuji že příště se tu objeví více zajímavějších věcí. Mějte se krásně a užívejte si skvělých teplých dnů.

Žádné komentáře:

Okomentovat