úterý 10. června 2014

Tipy, triky, akce - dárky v časopisech květen/červen

Omlouvám se, že jsem v Pondělí nepublikovala žádný článek. Měla jsem to v plánu, ale nějak se mi to nepodařilo a přednější byly jiné věci. Nevím zda jste si toho všimli, ale už dlouhou dobu se snažím jet podle takového svého rozvrhu. Tím konkrétně myslím to, že články se snažím publikovat skoro ob den. Dny kdy tu najdete nový článek jsou Pondělí, Středa, Pátek a podle nálady i jeden den o víkendu, nebo nahodilý impulsivní článek kdykoliv. Čas zveřejnění se většinou pohybuje okolo 7 hodiny ranní.  Dnes je to tedy spíše impulsivní, protože Vás nechci o nic ochudit a navíc to bude krátké. Chtěla bych Vám ukázat, jaké dárky jsou tento měsíc v časopisech k dostání. Mě osobně to vždycky naláká, a co Vás?


Žena a život je snad můj nejoblíbenější časopis, a to ze dvou důvodů: je levný a dobře si v něm počtu. Tento měsíc je dárek nic moc (oříškové m&m's), ale minule tam bylo třeba tělové mléko od Yves Rocheru, které bylo skvělé. Žena a život je pro mě časopis, do kterého klidně těch 30kč každý měsíc dám.


Musím říct že časopis Dieta nevidím sice poprvé, ale také o něm toho tolik nevím. Každopádně stojí asi 40kč a jako dárek získáte černé žabky.


Toto vydání Bazaru mě vzhledem k dárku opravdu lákalo. Je to cestovní set prázdných lahviček, do kterých si můžete dát vše dle vlastní potřeby. Pár takovýchto lahviček už mám z Rossmana, ale zde se mi líbila ta špachtlička na krém. Cenu Bazaru nevím, je asi okolo 70-100kč, myslím si že méně to nebude.


Přiznám se, že doposud jsem ani nevěděla že nějaký časopis ok! existuje. Jenže dárky Bourjois které k němu dostanete mě na něj nalákaly. Jako dárek jste mohli získat tvářenku nebo tyto linky ve fixu. Dlouho jsem zvažovala co si mám vybrat, a nakonec jsem si vzala linky. Bohužel toho lituji, protože nejsou podle mých představ, měla jsem si vzít tu tvářenku ač nejsem tvářenkomil. Cena je 70kč.


Velmi známý časopis Elle příjde vždy s unikátním dárkem. Minule co si pamatuji to byla micelární voda od Bourjois a tentokrát to je termální voda od Avéne. Možná mě budete za tyhle slova odsuzovat, ale Elle je pro mě největší (s prominutím) sračka. Nelíbí se mi jejich vysoká cena a vhledem k tomu, že většinu dárků kterou zde dostanete stojí maximálně stovku to je prostě zbytečné, protože sám ten časopis stojí stejně. Minule to byla micelárka za 100kč, dnes to je termální voda za 100kč. Ano, to bych ještě brala kdyby ten časopis stál za to. Jenže on za to nestojí. Píšou tam samé kecy, neužitečné žvásty a prostě mě to číst nebaví. Lépe si počtu v Ženě a život, kde je cena třetinová a více mě baví. U Elle jsem prohloupila už  několikrát, a příště už to neudělám. (Mimochodem, ta termální voda nic moc, lepší je z Rossmana nebo z DM)


Nakonec Vám musím ukázat něco, co mě opravdu rozesmálo. Nebudu se k tomu raději nijak vyjadřovat, jen se Vás zeptám, jaký máte názor na našeho prezidenta?

Žádné komentáře:

Okomentovat