neděle 8. června 2014

Dontodent - zubní pasta Brillant Weiss

Tuhle zubní pastu jsem si pořídila někde v Březnu a úplně jsem Vám o ní zapomněla říct. Bude to velmi stručné a rychlé. Musím říct že mě tyhle "DMkovské" značky lákají, a přiznám se že hlavně kvůli nízké ceně. Po tom touží snad každý ne? Najít věc která Vám vyhovuje za málo peněz. A tak nějak mě tato pasta zaujala a koupila jsem si ji. Ještě před koupí jsem se ale rozhodovala mezi touto a jejich mátovo-vanilkovou pastou, znáte ji?


Balení je takové obyčejné, takže z něj nemám vyloženě nějaké pocity. Musím ovšem podotknout velké balení o 125ml, které seženete za neuvěřitelných 32kč. Tyto pasty Dontodent se prodávají i v menší verzi o 75ml, které stojí tuším 26kč. Když třeba porovnám že má oblíbená pasta na zuby Max white one o 75ml stojí asi 100kč tak si prostě říkám že ty ceny jsou trošku jinde, jenže jak se dočtete níže, ono to má háček. Ještě tedy musím zmínit že je několik verzí (fluor fresh, intensive clean, sensitive, sensitive whitening, brilliant white atd.) a já jsem si vybrala brillant weiss (název píšu německy, protože je to tak na obalu a nechci vás zmást), díky slibovaným účinkům. Hlavně mě zaujalo to, že by pasta měla odstraňovat ze zubů skvrny a usazeniny způsobené kouřením, kávou, čajem nebo jinými potravinami. Zubům by také měla navrátit jejich přirozenou bílou barvu a chránit před vznikem zubního kazu, kamene a paradentózou. Jelikož kávu a čaj piji denně a ve velkém množství, řekla jsem si že by tato pasta mohla být pro mé zuby dobrá.


Otvor na dávkování je stejný jako u všech past. Možná mi už není moc pohodlné šroubování víčka, protože jsem si zvykla na odklápěcí, ale to je jen detail. Pasta není skoro vůbec hutná, má klasicky bílou barvu a její chuť je oproti jiným trochu nasládlá nebo bych spíš řekla že není tolik mentolová. Pění dobře a při čištění jsem s ní neměla nějak výrazný problém. Po čištění jsem tedy čekala nějaký výsledek, ale ono nic. Tak jsem tomu dala ještě několik dní a týdnů, ale pasta nic neudělala. Žádné změny a žádné výsledky, naopak mi přišlo že mám zuby více nažloutlé. Přestalo mě to bavit a pastu jsem přestala používat. Pro mě tedy zní ponaučení: ne všechny levné věci dělají to, co píše výrobce na obalu. Možná někomu tato pasta vyhovuje, mě ale ne a proto jsem se vrátila ke své Max white one i když je o něco dražší, ale aspoň dělá co slibuje.

Víte proč mě zrovna dneska napadlo psát o pastě na zuby? Protože jsem ve čtvrtek a v pátek navštívila svého zubaře :-D Někdy k inspiraci stačí málo. Proto Vám přeji hezký den a zdravé zuby!

Žádné komentáře:

Okomentovat