pátek 6. června 2014

WISHLIST na Červen 2014

Wishlist na tento měsíc jsem dávala do kupy opravdu těžko, i když bych to ani nečekala. Slev se kolem mě objevilo opravdu víc než dost (o aktuálních slevách jsem psala tady), ale tak nějak to nejsou věci které bych vyloženě chtěla a stálo mi to za to. Nakonec jsem přeci jen vybrala šest věcí, o které mám zájem a ráda bych je někdy vyzkoušela.


1. Saloos - ricinový olej si chci koupit už delší dobu, ale není moc k sehnání. Teda v kamenných obchodech jsem ho snad nikde neviděla, ale na e-shopech někde ano. Četla jsem že je vhodný na hojení jizev a tak bych ho taky chtěla používat, možná bych ho chtěla zkusit i na obočí a na řasy, protože je prý posiluje a podporuje v růstu.
2. Alverde - gel na obočí, tohle je věc kterou určitě znáte od GetTheLouk a možná i z jiných blogů. Momentálně tento gel nijak nepotřebuji, spíš si ho chci sem napsat, jako že ho chci také někdy zkusit. Až dopotřebuji nějaké fixátory a barvící gely co tu mám tak jdu do něj. Ale stejně si nejvíc brousím zuby na Anastasia produkty.
3. Max factor - řasenka 2000 calories byla jedna z mých prvních řasenek tuším. V rodině jsme ji snad všechny ženy vyzkoušely, takže je to pro mě taková "rodinná tradice", řasenka s rodinnou tradicí :-D Celou dobu jsem tu vychvalovala Magnum od Dermacolu, ale po nějaké době se ukázalo že to není zas tak dokonalá řasenka jak jsem si myslela, i když jí mám po třetí. Řasy mi udělala neskutečné, to jo, ale výdrž byla velmi nízká. Proto jsem se rozhodla se vrátit zpátky k této. V DM jsem našla nějaký starý balíček této řasenky s tužkou na oči, tak jsem to vzala a rovnou si ji tedy odškrtávám z wishlistu.
4. Sleek - bronze block (light), není to dlouho co jsem v jednom wishlistu ukazovala face form od Sleeku který bych hrozně moc ráda vlastnila. Teď se tedy k němu přidal i bronze block, nebo je to spíš levnější a trošku jiná varianta kterou bych si také přála. Jediné co mi v tom brání je to, že si nejsem úplně jistá odstínem (kéž by existoval nějaký kamenný obchod Sleeku) a ještě k tomu mě opravdu irituje poštovné které si na každém e-shopu účtují. Škoda že Plum Foolery nemá na svém e-shopu tento bronze block, jinak bych si ho hned objednala, protože při platbě z paypalu má poštovné zadarmo (kdyby sem ten symbol šel dát, tak sem dám palec nahoru). Tento bronze block by se mi hodil na léto, a věřím že i na každodenní použití díky těm konturovacím pudrům. Ach, jak moc si ho přeji!
5. Nuxe - multifunkční suchý olej bych zařadila spíše do kategorie "někdy bych ho chtěla vyzkoušet a vlastnit ho" takže to není úplně věc po které bych prahla a kterou bych nutně potřebovala (nebo možná jo, ale cena mě vzhledem k množství opravdu dost odrazuje). Četla jsem na něj samou chválu a že je to jeden z nejpovedenějších produktů této značky. Dá se použít na tělo, obličej i vlasy.
6. Sun dance - opalovací olej, celkově potřebuji teď nakoupit nějakou opalovací péči protože se blíží léto a s tím i dovolená. Letos mě čekají tři cesty k moři takže se musím pořádně zásobovat. Pamatuji si že tyhle oleje od Sun dance vyšly v D-testu jako nejlepší a proto je už nějaký čas kupuji. Já osobně tedy oleje používám nejradši, líbí se mi jejich snadná aplikace, i když je pravda že ty oleje všechno omastí (ale jak které). Jelikož se poměrně snadno opaluji, používám ty nižší faktory a to po celou dobu, i když vím že by se to nemělo. Je prý nejlepší (pokud nejste opálení) se ze začátku mazat těmi vyššími faktory a s postupem času a intenzity opálení je měnit za ty nižší. Na tělo používám nejčastěji 6 nebo 10, a na obličej používám nejvyšší 15. Takže chci říct že mě neuvidíte se mazat třeba 50 :-D pro někoho je tento vysoký faktor normální, pro mě zas ty nízké. Ovšem s postupem času se snažím na ty UVA a UVB hodně koukat a dávat si pozor. V některých make-upech a krémech je to už samozřejmostí, což je jen dobře. Proto jsem si objednala BB krémy od Holika Holika které mají SPF 30 a Pa++, ty se budou totiž parádně díky této ochraně hodit na léto. Takže Vám chci říct, nepodceňujte tyto ochranné faktory, stejně jako já :-D

Nejvíc bych si přála ten Bronze block od Sleeku, ale asi mi to tento měsíc nedopadne. Dále jsem si splnila touhu po 2000 calories, ale ještě si nějakou dobu na zkoušení musím počkat (mám teď totiž Sexy pulp od Yves rocher a ta je skvělá!). Mám také nachystaný wishlist na dovolenou, zkrátka v tom smyslu co si tam přeji pořídit.

Co Vy a wishlisty? Máte také nějaké na léto/dovolenou? 

Žádné komentáře:

Okomentovat