středa 4. června 2014

Chvilka v drogérii - DM Červen 2014

Poslední dobou je to pro mě trochu hektické, protože než stihnu dát aktuální článek o těch slevách tak se to třeba změní a tak. Samozřejmě nejsem ani tak dobrá, abych prošla celou drogérii a vyfotila a zapamatovala si naprosto každou věc. Možná to je i tak, že v každém kraji to je jinak, takže to prosím berte někdy s rezervou. Nějak jsem teď navštivovala jen DM, párkrát Tetu, ale v Rossmanovi jsem byla naposled tak před třemi týdny - takže moc nevím co se děje tam. Někdy ty ceny mezi DM a Rossmanem jsou odlišné, myslím že ale DM vyjde levněji?


Snad ze všeho nejvíc mám na DM ráda ty jejich cenové bombónky. Teď mají zvýhodněné balíčky s Mixou, což mně popravdě zaujalo a uvažovala jsem o nějakém. Tuším že tam je odličovací mléko s BB krémem, nějaké dětské tělové mléko s krémem, tělové mléko s krémem na suché místa a odličovač očí s pleťovým krémem. Uvažovala jsem o tom odličovači s pleťovým krémem, ale nějak mně ta cena stejně odradila. Navíc mám teď odličovačů dost, ale znáte to. 
Dále jsou jako cenový bombónek sprchové gely Adidas, jejichž cena je 99kč. Já jsem si zrovna včera v Polsku koupila ten samý sprchový gel za 30kč a deodorant také asi za 30kč, chytla jsem zrovna super slevu a lituji že jsem si jich nevzala víc. Člověk si říká "přece si těch sprcáčů nebudu brát pět, to je drahý.. Nebudu si dělat zásoby", ale když si vezmete jaká je ta cena u nás tak to někdy za to stojí. To Vám musím pak povědět, co jsem tam našla za skvělou cenu. Nejspíš bych pak napsala i něco o polských drogériích a sortimentu, co Vy na to? 


V DM byl stojan s Gliss Kur, kde byly i ceny o něco menší. Slyšela jsem, že je ta modrá řada celkem dobrá, ale mně to stejně neláká. Takovýmhle šampónům jako je Gliss Kur, Garnier atd. se snažím dávat sbohem. 


Dermacol přišel na trh se svou rozjašňující a bronzující kolekcí. Musím říct že mě to nijak neláká a nijak jsem to ani nezkoušela. Prý je pigmentace slabší a spíše nenápadná.


Pro milovníky Dermacolích bází mám dobrou zprávu, nyní je jejich 10ml satim base zlevněná na 99kč. 


Rimmel má slevu na řasenky, za těch 140kč bych i nějakou zkusila. Delší dobu mně už láká Scandaleyes lycra flex zelená. Minulý týden jsem si domů přinesla dvě řasenky, trošku vytouženou 2000 calories od Max factor a Sexy pulp od Yves Rocher takže mám zas na nějakou dobu s řasenkami vystaráno.


U dalšího stojanu jsou také zlevněné řasenky, tentokrát ty velmi oblíbené od Maybelline. Klasickou žluto fialovou verzi jsem dřív měla ráda, docela by mně zajímalo zda by jsme spolu ten úspěch měli znovu. Dále Colortattoo za 150kč naláká uřčitě kosmetické nadšence. 


Astor mě nijak moc neláká. Vyzkoušela jsem jejich tuhý korektor v "rtěnce" a ten  stál za prd. Také mám doma make-up perfect stay 24hours a pudr mattitude, ale ještě jsem je za dva roky ani pořádně nevyzkoušela.


Nějaké slevy v péči o ruce a rty. Krém na ruce od Mixy bych celkem i ráda vyzkoušela. Ten Dove máme doma, ale nepoužívám ho. Na rty jsem si teď pořídila další balení mého oblíbeného balzámu od Astridu. 


Laky na nehty od Miss Sporty mi jsou sympatické, nemám s nimi žádný problém. Mám nejvíc těch rychleschnoucích, některé kryjí v jedné vrstvě, rychle schnou a mě vydrží klidně až pět dní. Na nehtech mám ale gellak takže mi většina laků vydrží déle. Navíc se mi líbí ta nízká cena, to je vážne paráda. Spolu s Gabrielou Salvete to jsou mé nejoblíbenější laky na nehty.


Slavné Colorama laky na nehty jsou v DM za nějakých 39kč. Zkoušela jsem asi dva, ale mému srdci jsou blíž ty od Miss Sporty vzhledem k ceně a kvalitě. 


Další slevový stojan má Garnier. Pleťové krémy za 99kč a BB krémy okolo 200kč.  Moc mě toho z jejich sortimentu neláká. Dvě výjímky tu ale jsou, micelární vodu bych chtěla vyzkoušet a posilující odličovač očí je skvělý. 


Dále své ceny snížila i Nivea. Tu mám naopak celkem ráda a nyní od nich používám hned tři produkty. Denní hydratační krém, regenerační noční krém a tělové mléko. Také mám od Nivei  dvoufázový i krémový odličovač očí a oba dva mi vyhovují. Prostě mi Nivea sedí a s jejich produkty mám dobré zkušenosti.


Našla jsem tam i další cenové bonbónky. Sebamed sprchový gel a tělové mléko za 139kč a Bi-Oil se štětcem od Ecotools za 299kč. Pokud chcete vyzkoušet Bi-Oil, tak teď máte dobrou příležitost a získáte k tomu opravdu dobrý štětec. Je to štětec na nanášení stínu na celé víčko, s novým designem, plochý, zakulacený, huňatý a fakt pěkný. Škoda že tahle akce nebyla když jsem si Bi-Oil kupovala. (O Bi-Oilu jsem psala už zde, a brzy se o něm zmíním zas) Když už jsem mluvila o těch Ecotools, tak jsem si nedávno objednala dvě sady, bohužel jsem nemohla nikde v ČR na eshopech najít ty s novým designem takže mám ty staré. Pak Vám je tu samozřejmě ukážu. 


Pak jsem zde viděla pánské i dámské deodoranty za 49kč, sprchové gely i šampóny od Nivei. Momentálně od Nivei používám sprejový deodorant energy fresh, který hezky voní, osvěží a skoro vůbec neubývá. 


Klasický DM limitkový stojan zde také nechyběl. Barvy které produktům propůjčili se mi moc líbí, působí to tak hezky letně a sladce. Domů jsem si pořídila mýdlo na ruce s vůní melounu a o aqua spray jsem Vám už také něco říkala. 


Oddělení s opalovacími krémy se teď po zimně zase probudilo. Navíc za 30 bodů můžete získat 25% slevu na veškerou opalovací péči.

Uf, bylo to celkem dlouhé, že? Nabité fotkami. Mám pocit že se kolem mě hemží zase samé slevy, ale bohužel jim musím odolat.

Co Vy a slevy, odoláváte nebo jich využíváte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat