čtvrtek 29. května 2014

Chvilka v drogérii - DM Květen 2014

Dnes to bude opravdu rychlovka. Byla jsem v DM drogérii jen na skok a zaujala mně zde jedna věc, tak jsem se na ní chtěla u Vás zeptat. Jedná se o minerální spray aqua od značky Balea, já jsem ho ještě v DM nikdy neviděla, ale co jsem četla na Instagramu tak už prý i minulý rok byl v prodeji (jen byl asi věčně vyprodaný). Podobnou termální vodu mám od Rival de Loop (z Rossmana, konkrétně je to vodní sprej s aloe vera), která má jen 75ml a tahle Balea má 150ml. Cenově si teď bohužel přesně nepamatuji jak se to pohybuje.. možná že Rival de Loop je asi za 30kč a Balea za 60kč, to by docela odpovídalo. Každopádně jsem Vás na tuhle vodu ve spreji chtěla upozornit, protože se čas letních dnů blíží a tohle je podle mého a i podle většiny super pomocník pro osvěžení. Jelikož mně letní dovolená čeká už méně jak za měsíc, pomalu začínám s sebou nakupovat takové ty potřebné věci jako jsou opalovací krémy, a myslím si že tenhle sprej bude další nutností co s sebou vzít.


Samozřejmě že je v DM momentálně víc akcí a slev, ale jak už jsem říkala na začátku, byla jsem zde jen na skok tak jsem to nestihla nafotit a vlastně jsem ani neplánovala že bych to dala do článku, ale stalo se.  Momentálně jsem měla celkem problémy se svou oblíbenou řasenkou Magnum od Dermacolu, byla jsem z toho celkem nešťastná a tak jsem začala hledat nějakou novou řasenku. Nakonec se ukázalo, že problémy které jsem s Magnum měla, sama o sobě ona nezapříčinila, takže už máme mezi s sebou zase dobrý vztah (více povím v brzkém článku na tuhle řasenku). Každopádně vím, že čas kdy mi řasenka dojde se blíží a tak se poohlížím po nové. V merku mám legendární 2000 calories od Max Factor a stejně tak známou Volume glamour od Bourjois. Obě dvě tyto řasenky mají klasický štětinkový kartáček o středně velké velikosti - to je moje! Ale teď mně zaujala zase řasenka Imperial od Dermacolu, která byla navíc zlevněná o nějakých 70kč a těm mým parametrům vyhovuje. No nevím jestli se jí mám nechat zlákat, máte nějaké zkušenosti?


Pak jsem Vás ještě chtěla navnadit na sadu produktů od Alverde, ale jedná se o limitovanou edici tak jsem si musela pospíšit. Já jsem si jí pořídila hned jak jsem ji uviděla, protože z minulosti jsem měla zkušenost s tím, že tyhle limitované edice bývají hned vyprodané. Konkrétně teď mluvím o té vánoční sadě malých tělových másel od Alverde, které jsem všude sháněla a když mi paní prodavačka řekla že jich měla na prodejně asi jen 8, tak jsem už věděla proč nejsou nikde k dostání. Tahle sada (ta oranžovo lososová krabička) momentálně stojí 134kč, obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce. Všechny tyto produkty mají stejnou vůni a výtažky z fazole Tonka, která je podobná vůni vanilce, mandlí a citrónu. Ještě jsem tyto produkty netestovala nějak dlouho, spíš Vám povím prvotní dojmy. Sprchový gel je moc příjemný, akorát skoro vůbec nepění takže pro ty z Vás co se rádi celý napěňují to asi nic nebude, ale podle mého to stojí za vyzkoušení - celá tahle sada. Tělové mléko je hutnější a díky tomu se trošku obtížněji roztírá asi jako některé opalovací krémy, za to ale pokožku dobře hydratuje. Vstřebává se pomalu a je takové mastnější, já ho používám na noc takže mi to nijak nevadí. Krém na ruce je také hutnější, vstřebává se celkem rychle pokud ho dáte menší množství a ruce zanechá vláčné a jemné. Na téhle sadě je cítit že obsahuje oleje, protože pokožka je po těchto produktech hezky vláčná, jemná a trošku i mastná, ale v tom správném slova smyslu.
Také Balea má limitovanou edici, která obsahuje tělové mléko a sprchový gel. Bohužel nevím jaká je vůně těchto produktů, jinak bych do toho asi šla. Dole na fotce vidíte známý "you are gold" tělový krém, který obsahuje třpytky a už se mi dokonce o něm zdál sen :-D takže moje podvědomí asi chce abych si ho koupila - a to je přece jasný že mému podvědomí nesmím odporovat!
Balea také přišla s novým gelem na partie které obtěžuje celulitida. Tuším že u Hanny Brokolice jsem četla že je s tímto gelem spokojená, a tak jsem si ho pořídila také. Nemohla jsem najít tu klasickou verzi a tak jsem si vzala tuhle novinku s citrónovou trávou. Ještě mají nějakou verzi pro push up poprsí, ale tomu nějak nevěřím.


Ups, na začátku jsem říkala že to bude dnes rychlovka - omlouvám se, trošku jsem se rozkecala. Nevím jak u Vás, ale DM mám stejně ze všech drogérií nejradši. Kdybych dostala nějaký šek, tak bych hned zamířila do DM a koupila si tam věci, po kterých už věčnost pokukuji. Už končím, nebojte se. Jsem dnes nabitá nějakou pozitivní energií, hned po ránu, a tak doufám že Vy také, mějte se krásně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat