čtvrtek 29. května 2014

Legendární NEO deodorant od Garnier

Ano, i dnes budu mluvit o celkem známé ale přesto stále nové věci. Je to deodorant Neo od značky Garnier. Jelikož se období horka, krásného slunného počasí a volna blíží, je dobré Vám ukázat věc, která by si s Vaším podpaždím mohla rozumět a předejít tak nepříjemnému pocení.


Myslím si že svým vzhledem si tento deodorant získal určitou pozici, která z něj dělá opravdu designově hezký produkt. Líbí se mi, působí jednoduše a díky jeho netypickému vzhledu si ho člověk lépe zapamatuje a více ho zaujme. Balení je barevně sladěno i podle vůní. Já mám verzi Fresh Blossom a k dostání je také Fruity Flower (růžový obal), Soft Cotton (modrý obal), Shower Clean (světle zelný obal) a Fragrance Free (světle modrý obal). Dávkování je zde netypické, na konci tuby má hladkou gumovou část s otvory, ze kterých po vymáčknutí vylézá krémový obsah. Ta gumová část je v podpaždí opravdu moc příjemná a zatím jsem s tímto produktem neměla nějaké podráždění.


Parfemace je taková sladká květinová se špetkou přesně takové té ovocné přísady co mám ráda. Musím říct že tohle je antiperspirant s nejvíce příjemnou vůní který jsem kdy měla. Má krémovou konzistenci, která se do podpaždí hezky rychle vstřebává a nijak nedráždí. Většinou použiji NEO a pak se rovnou oblékám a nemusím řešit to, jestli se to někde otřelo o oblečení nebo něco podobného, protože nedělá fleky. Účinek je zde viditelný, ale není třeba tak silný jako u Maximum protection od Rexony - protože to je pro mně zatím nejvíc účinný antiperspirant co jsem kdy vyzkoušela. Když použiji NEO tak nikdy ze sebe během dne necítím nepříjemný zápach, ale pocení to zas vždycky taky úplně nezabrání.


Hodně dlouho a vlastně i teď nechápu jestli je to deodorant nebo antiperspirant. Na obale najdete všechny slova, ve složení je arachidyl alcohol takže by to měl být deodorant ale neobsahuje prý alcohol (ethanol) tak nevím. Kdyby byla ještě o něco nižší cena asi by byl tohle můj nejoblíbenější produkt do podpaždí, ale zatím vzhledem ke spotřebě není. Ale asi i tak patří mezi mé nejoblíbenější a rozhodně bych Vám ho za sebe mohla doporučit.
Cena je normálně asi 100kč.

PS: jo je to můj nejoblíbenější produkt do podpaždí a mám už třetí balení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat