pondělí 25. srpna 2014

Tři miminka od Biodermy

Nedávno Bioderma zabodovala svými novinkami co se týče opalovací péče a mluvilo se o ní neustále a všude. I já si dnes vezmu Biodermu do úst, ovšem tentokrát to bude o mini produktech z řady Hidrabio. Tento malý set obsahuje konkrétně micelární vodu, krém Légére a sérum. Každý z téhle trojky má 15ml, pro představu jsou velcí asi jako rtěnka.


Micelární voda Hydrabio, ze začátku jsem si myslela že bude nejslabší článek celého setu, ale nakonec mě překvapila. Většinou jsem ji používala na doodlíčeni po pleťovém mléku. Tuto funkci zvládá dobře a co se týká účinků hydratace tak ji ani nemám co vytknout. Několikrát jsem si ji vzala s sebou do těžších podmínek, kde jsem kosmetiky měla opravdu minimum. Například jsem s sebou neměla odličovač očí a tak jsem musela použít tuto micelárku, v tu chvíli mě naprosto překvapila! Řasenku a linky odličuje opravdu skvěle. Díky úžasnému mini balení o 15ml jsem jí na cesty brala všude, dokud jsem ji nespotřebovala. Na odlíčení jí stačí malé množství a proto mi i tento malý obsah vydržel celkem dlouho. Ale, to co mi vadí je hořká chuť. Když si například touto vodou odličuji rtěnku tak mám pak rty hořké a musím si je ještě umýt vodou. Ne pleti lepí minimálně a jen chvilku, je bez parfemace. Kdybych měla problémy s extra suchou pletí možná bych si ji pořídila v plném balení, ale upřímně si myslím, že na trhu jsou se stejnými účinky i levnější micelární vody. Více info o produktu na oficiálních stránkách.
PS: mini lahvička slouží skvěle nadále, vždy když někam cestuji tak si do ní dám jinou micelárku či pleťovou vodu a nemusím tahat velké balení, juhu!


Krém Légére má lehkou konzistenci a je spíše na vodové bázi. Je neparfemovaný a má bílou barvu. Už při rozmazávání se do pleti vstřebá a zanechá ji jemnou a vláčnou. Ač je má pleť normální a ne suchá, po aplikaci tohoto krému není mastná a není na ní lepivý film. Naopak když mám pleť sušší a potřebuji silnější hydrataci tak to Légére zvládá také bez problémů (ostatně jako všechny produkty Hydrabio řady). Poslední dobou jsem ho používala na noc, a to pozor i v létě. Krém je fajn, ale nevidím v účincích rozdíl mezi Legeré, Riche nebo Nutritive. (Rozdíl je snad jen v konzistenci. Riche je středně hutný, Nutritive o něco méně hutný a Legere je už spíše vodový). Více info o produktu na oficiálních stránkách.


Sérum je jiné než ostatní produkty Hydrabio co jsem vyzkoušela. Je jiný hlavně tím, že má gelovou konzistenci. Dobře se roztírá, nežmolkuje a do pleti se vstřebá rychle. Co se hydratace týče tak mi připadá stejná jako u všech Hydrabio krémů - tedy skvělá. Ostatně kdybych měla posoudit který krém je nejvíc účinný tak nevím, protože zas tak suchou pleť nemám a někdo kdo tyhle problémy má tak by tomu určitě rozuměl více. Každopádně byl na pleti příjemný a nic špatné o něm říct nemůžu. Více info o produktu na oficiálních stránkách.

Légére / Sérum

Jak jste si asi všimli, s touto řadou jsem měla vesměs kladné zkušenosti a někomu kdo trpí suchou pletí bych produkty z řady Hydrabio doporučila. Ale přiznala jsem se Vám, že účinky všech Hydrabio krémů mi připadají stejné, jen se pak liší konzistencí a možná lehce parfemací. Mé normální až sušší pleti sedly dobře a považuji je za skvělou záchranu, když mám s dehydratací problém. Balení u těchto miniaturek moc posuzovat nemůžu, protože to jsou prostě miniaturky a ty nikdy nejsou moc praktické. Za to plné balení mi připadají super, protože Sérum, Riche i Légére mají pumpičku, s kterou je to dávkování jedna báseň. 

Zajímalo by mě, jestli jste někdo také zkoušel produkty z Hydrabio řady. A zkoušel jste je někdo s mastnou či problematickou pletí? 

Žádné komentáře:

Okomentovat