středa 20. srpna 2014

Cien, řasenka za pár korun.

Ač se to někomu může zdát divné, ráda čtu články o úplné té low cost kosmetice, protože někdy Vás ten produkt za pár desítek korun pěkně překvapí. Tentokrát jsem si pro recenzi vybrala značku Cien, která poslední dobou svou kvalitou celkem válí a několika z nás to na tváři vytvořilo údiv a překvapení. Vyzkoušet tuto kosmetiku z Lidlu, mě lákalo už delší dobu, a stále je ještě pár věcí, které bych si chtela pořídit a následně je otestovat. Například jsem se stále nedokopala ke koupi známého tělového másla v té hezké plastové dóze (přiznejte se, kdo z Vás ho má?). Když se občas v Lidlu objeví kolekce s dekorativní kosmetikou, zaujme mě to, ale stejně si nic nekoupím. Nakonec jsem si pořídila řasenku. Chtěla jsem zkusit, jestli by ta jejich voděodolná řasenka opravdu vodě odolala, ale bohužel měli poslední kus, který byl otevřený. Podle mého zkoumání, všechny jejich rtěnky obsahují shimmer a na to já nejsem. Lesky nepoužívám vůbec, stínů a laků mám dost a proto padla celkem dobře volba na řasenku. 


Líbí se mi, že když si řasenku koupíte tak je zabalená klasicky v průhledném obalu, takže máte jistotu že ji nikdo před Vámi nezkoušel a neotevřel (myslím si, že tohle by se mělo zavést i do drogérii, ale ne na všechny řasenky jsou zase testry že!). Podle mého se plastovým obalem nijak neliší od drogérkových řasenek, a naopak černý prostý design s bílým popiskem se mi líbí. Kartáček je štětinkový, větší a rovný. Připadá mi, že ty štetinky jsou hrubší a pevnější, ale na samotné aplikaci to nic nemění. Náplň řasenky je sušší a na řasách drží celkem dobře, ale je taková hrubší a nelze ji na řasy aplikovat moc. Nevýhodou je zápach náplně řasenky, protože je to docela smrádek.


Po několika pročesání kartáčkem mi řasenka udělá lehké přirozenější řasy. Když je chcete výraznější je řasenka stále ok, ale už to není tak snadné jako ostatními řasenkami. Chce to delší aplikaci a další vrstvu (ostatně jako u všech řasenek). Mám ale pocit, jako kdyby náplň řasenky ne tak snadno k řasám přilnula, takže s dalšími vrstvami je to těžké. Výdrží je průměrná, ale některé řasenky překonala. Po 4 hodinách jsem pod očima měla trochu opadaných černých drobečků, ale nebylo to nic hrozného. Černá barva řasenky také není úplně černá a po několika hodinách intenzita slábne. Používám jí jen na ty dny, kdy se potřebuji nalíčit a vím, že make-up stejně za pár hodin odlíčím. Takže mi nejde ani tak o výdrž, ale spíš o to, že si neplýtvám své oblíbené řasenky a s klidem můžu s touto vyjít ven.

řasenka v jedné vrstvě / řasenka ve dvou vrstvách

Nevím jak to dělám, ale mám na řasenky celkem štěstí (ťuk, ťuk). Za poslední dva roky jsem měla špatnou zkušenost jen s jednou řasenkou Mega Effects od Avonu , která mi byla stejně věnována. Myslím to tak, že všechny řasenky co jsem v poslední době zkoušela mi nedělali tak hrozné řasy, že bych ji nemohla používat. I na tuto řasenku jsem měla celkem štěstí a řasy mi dělá průměrné, sice jí nepoužívám na každodenní nošení, ale zklamaná z ní rozhodně nejsem. Vadí mi jen její zápach a hrubší kartáček. Vzhledem k ceně 50kč, jsem s ní docela spokojená. Ale upřímně Vám řeknu, že se k ní zatím vracet nehodlám, protože mám před sebou ještě mnoho dalších které bych chtěla vyzkoušet (i na tu voděodolnou Cien mám trochu zálusk).

Zkoušeli jste nějakou dekorativku od Cienu? A byli jste spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat