pondělí 18. srpna 2014

Chvilka v drogérii - DM Srpen 2014

Dnes jsem neměla naplánovaný žádný post a tak jsem se rozhodla trochu improvizovat.. Pak mě ale zachránila chvilka v drogérii. Poslední dobou tam moc času netrávím, vždy jen prolítnu a vezmu potřebné věci. Dnes mě zaujala jen akce na produkty značek DM (při koupi 5 kusů a více sleva 25%) a cenové bonbónky.




25% na všechny produkty Mixa při koupi 2 a více kusů - za 25 bodů. Zlevněná tělové mléka Dove (které opravdu krásně voní), tělové mléka do sprchy od Nivei a tělové mléka od Neutrogeny.


25% sleva při nákupu 5 a více produktů značek DM mě zaujala opravdu nejvíce. Pamatuji si, že naposled jsem ji využila a nakoupila tak věci, které jsem už delší dobu chtěla zkusit. Já bych tuto akci využila asi nejvíce na Alverde, tam mě láká hodně věcí a pak pochopitelně na Baleu (S-he mě moc nebere..).


Radox se nedávno zvýraznil svými novinkami a v DM zas upoutal pozornost hezkým slevovým stojanem. Přiznám se, že se nepamatuji kdy jsem od nich nějaký ten sprchový gel zkoušela. Měla jsem pěnu do vany a ta byla fajn.


Tyhle cenové bonbónky mě naprosto dostaly, protože je zde má oblíbená Nivea. Před pár dny jsem si koupila micelární vodu od Nivei a teď když vidím že je k ní krém tak docela lituji že jsem nepočkala.. K micelární vodě jsou krémy pro citlivou pleť, noční nebo denní. K odličovači je pak můj zlatý regenerační noční krém nebo výživný regenerační noční krém pro suchou pleť. Déle pak dvojbalení mýdla na ruce Fa, které jsem měla teď několikrát doma (konkrétně tu pomerančovou verzi, voní pěkně).


Max Factor korektory v tužce se už prodávají, slyšela jsem na některé celkem fajn recenze.


I nová řasenka od Astoru je k sehnání za sníženou cenu. Pastelky na rty od této značky používám v létě nejčastěji, proto uvažuji o dalším odstínu (jsou teď k sehnání také levněji).


Stejně jako s Astor řasenkou je to i s novou Party Mania řasenkou od Dermacolu. Kartáček má pro mě přijatelný, takže by nemusela být špatná. Dále má pak Dermacol akci 1+1 na stíny a bázi pod oční stíny. Četla jsem že ta báze pod oční stíny není špatná, ale pak když ji někdo hodnotil v akci tak prý stojí za prd.. Máte někdo zkušenosti?



U Miss Sporty mě zaujal lesk na rty v tužce. Nezaujal mě samotný produkt, ale spíš to, že už i Miss Sporty dělá tyhle Chubbyny.


Momentálně hodně diskutovaná limitka od Alverde. Měla jsem zájem o bronzer, ale je celý třpytivý takže pro mě to není dobrá volba (mám radši matné bronzery). Ostatně asi víte, že řasenky nic moc a jediné co by podle mě stálo za koupi jsou laky na rty. Co zaujalo z limitky Vás, popřípadě máte už něco doma?


I bez té 25% slevy za 25 bodů je stejně Mixa zlevněná. Ráda bych vyzkoušela tělové mléka, které chválila Ája.

Syoss září také červenými cenovkami. Pro mě je tahle značka totální propadák a už od ní nechci nic zkoušet, protože jsem vždy byla zklamaná a těch peněz jsem litovala. Šampóny stojí za prd, vlas obalí silikony a ten "úžasný zdravý vzhled" je jen klam. Suchý šampón ve spreji byl spíš sprej na šediny, protože vlasy hodně obarvil. Navíc vystačil asi na 5 použití, což mě naprosto šokovalo. Ale přiznám, že ten růžový lak na vlasy není zas taková hrůza, ale stejně ho nepoužívám. Syoss ne ne!


+ Narazila jsem na roztomilý obal na vatové tyčinky. Cena je 25Kč.

Viděli jste nějaké zajímavé akce i Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat